Noe på gang.....

Har hatt en del mer kynnere i kveld enn jeg har pleid å ha (men de er ikke akkurat vonde (desverre?)), og kjenner press mot symfysen og endetarmen.

Jeg har fått mer tynt og slimet utflod de siste dagene, jeg har mye kynnere, noen så sterke at jeg helst må puste meg gjennom også har jeg vært litt mer kvalmem og dårlig matlyst de siste dagene.

Håper og krysser fingrene for at fødselen starter av seg selv før jeg blir igangsatt på søndag. Skal inn på sykehuset for sjekk på fredag og håper jeg er moden, så moden at de kanskje stripper meg og fødselen begynner av seg selv :-). Det hadde vært det beste :-)

Jeg har fått mer tynt og slimet utflod de siste dagene, jeg har mye kynnere, noen så sterke at jeg helst må puste meg gjennom også har jeg vært litt mer kvalmem og dårlig matlyst de siste dagene.

Håper og krysser fingrene for at fødselen starter av seg selv før jeg blir igangsatt på søndag. Skal inn på sykehuset for sjekk på fredag og håper jeg er moden, så moden at de kanskje stripper meg og fødselen begynner av seg selv :-). Det hadde vært det beste :-)

Krysser fingrene for at det starter av seg selv snart[emoji106]:) Her er det ingen tegn, men er termin i morgen, så må vell regne med litt overtid.

Bestemte meg ikveld for å ta en skikkelig økt me brøstvortestimulering, etter 45 min gikk vannet! :-) Vært inne til sjekk, hjemme igjen og hviler og venter på at riene skal komme :-) wææ! 40+0 idag! Så skal det sies at jeg har hatt ingen tegn til fødsel før dette skjedde! Var innstilt på overtid å hele pakka! Vært å gått tur idag og syklet ute med sønnen og ante ingenting.

Bestemte meg ikveld for å ta en skikkelig økt me brøstvortestimulering, etter 45 min gikk vannet! :) Vært inne til sjekk, hjemme igjen og hviler og venter på at riene skal komme :) wææ! 40+0 idag! Så skal det sies at jeg har hatt ingen tegn til fødsel før dette skjedde! Var innstilt på overtid å hele pakka! Vært å gått tur idag og syklet ute med sønnen og ante ingenting.
Wow ikke dårlig! Lykke til :D Stimulerte du i 45 min eller brukte du kortere tid og vannet gikk etter 45 min? :P

Stimulerte i 45 min i strekk mens jeg så serie:-)
Hvordan "gjorde du det"? mine brystvorter verker litt og ser for meg at så lenge kan gjøre vondt, men Mindre du har et godt tips?[emoji4] Hvordan går det med rie fremgang?[emoji7]

Hvordan "gjorde du det"? mine brystvorter verker litt og ser for meg at så lenge kan gjøre vondt, men Mindre du har et godt tips?[emoji4] Hvordan går det med rie fremgang?[emoji7]

Brukte olje og "melket" dem[emoji87]
Nå har ikke riene kommet da, så venter enda. Renner enda vann :-) Termin imorgen! Spent på om det blir termingutt!

Har siden i ettermiddag hatt kynnere som har tiltatt betraktelig i styrke til nå og som er regelmessige. Verker nederst i magen, nederst i ryggen og nedover beina. Kan det hende noe snart er på gang?

Har siden i ettermiddag hatt kynnere som har tiltatt betraktelig i styrke til nå og som er regelmessige. Verker nederst i magen, nederst i ryggen og nedover beina. Kan det hende noe snart er på gang?
Høres for min del ut som rier

Æææ tror du? spennende... jeg føler de øker på i smerte....
Hvis De øker på er det mest sannsynlig rier :) men det kan ta land tid enda :) hvis fødebaggen ikke er ferdig, pakk den nå og få deg litt søvn :)

Hvis De øker på er det mest sannsynlig rier :) men det kan ta land tid enda :) hvis fødebaggen ikke er ferdig, pakk den nå og få deg litt søvn :)

Hehe ja fikk pakket den ferdig nå! Håper det er rier da... :)men forberedt på ei lang natt i tilfelle ja!;)

Hehe ja fikk pakket den ferdig nå! Håper det er rier da... :)men forberedt på ei lang natt i tilfelle ja!;)
Søvn er bra uansett :) noen går desverre med modningsrier i flere døgn. hvis de blir så vonde at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg,så ringer du føden :) lykke til :)

Enig i at dette kan høres ut som begynnende rier. Spennende :)

Her synes jeg babyen ligger veeeeldig lavt i bekkenet og det presser en del mot symfysen. Har også hatt min første vonde kynner i dag :p Men det var bare én i dag morges, og ellers har de vært som vanlig. Kommet mer slim også, men fortsatt ikke noe blodspor.. Så i bunn og grunn er det ingen veldig tydelige tegn.. :shifty:

Jeg har nedpress men ingenting annet. Kynnere har vi ikke hørt om![emoji23] Tipper frøkna slettes ikke har det travelt med å komme ut helt enda!

Back
Topp