NIPT

Noen som har fått svar? Jeg sendte nipt fra meg sist mandag. Fortsatt ikke hørt noe, men på sporingen kunne jeg se at pakken ikke kom frem før i går, så tar vel noen dager å analysere

Venter fremdeles på svar. Tok prøven på fredag og den skal analyseres i Gøteborg, så håper å få svar før helgen:happy:
 
Venter fremdeles på svar. Tok prøven på fredag og den skal analyseres i Gøteborg, så håper å få svar før helgen:happy:
Har du sett på sporing at den er kommet frem? :)
Håper også jeg får svar før helgen!
 
Har du sett på sporing at den er kommet frem? :)
Håper også jeg får svar før helgen!

Jeg har ikke sporing, tror jeg:hilarious: Klinikken nevnte ikke noe om det. Jeg tok prøven i klinikk i Örebro og den sendes til analysering i Gøteborg.
 
Jeg har ikke sporing, tror jeg:hilarious: Klinikken nevnte ikke noe om det. Jeg tok prøven i klinikk i Örebro og den sendes til analysering i Gøteborg.
Aha skjønner, da er det nok litt vanskelig med sporing ja!
 
Ja det blir ikke så lett å spore da. Skal du vite kjønn? Gleder meg til å vite hvilket kjønn vi får:happy:
Håper vi begge får svar fort:happy:
Ja det skal jeg, er så utrolig spent på det. Har jente fra før. Mannen er veldig giret på gutt (blir selvsagt glad uansett), mens jeg er helt nøytral, bare veldig spent og nysgjerrig :happy:
 
Ja det skal jeg, er så utrolig spent på det. Har jente fra før. Mannen er veldig giret på gutt (blir selvsagt glad uansett), mens jeg er helt nøytral, bare veldig spent og nysgjerrig :happy:

Samme her, blir like glad uansett hva vi får. Dette blir vårt første barn.
Oppdater gjerne når du har fått resultatet, syns det er så spennende å vite hvilken kjønn vi i gruppen venter:D
 
Samme her, blir like glad uansett hva vi får. Dette blir vårt første barn.
Oppdater gjerne når du har fått resultatet, syns det er så spennende å vite hvilken kjønn vi i gruppen venter:D
Det skal jeg gjøre :)
 
Da er blodprøven min sendt, gleder meg allerede til svaret kommer:happy: Har valgt å få vite kjønn, men er det noen som vet hvor sikkert svaret er? Er det 100% sikkert at det stemmer?:dummy::dummy1:
 
Skal sende min på mandag! Såå spent!
Men det fulgte bare med ett rør. Livredd før at det ikke skal gå på første forsøk. Familiemedlem som er helsesekretær som skal gjøre det på meg.
 
Samme her:happy: Prøven ble sendt i dag, så gleder meg til svar! Hold meg gjerne oppdatert på når du sendte prøven og når du får svar:happy:
Skal senda min neste måndag, altså 28., han anbefalte å ta prøven første måndag etter 11 fullgåtte veker, eg vil da vera 12+5. Har ikkje vore på TUL enda, skal førstkomande måndag, så då får eg forhåpentligvis sett eit bankande hjarta og sett at alt ser ok ut først :)Skal halda deg oppdatert. Korti skal du senda?
 
Skal sende min på mandag! Såå spent!
Men det fulgte bare med ett rør. Livredd før at det ikke skal gå på første forsøk. Familiemedlem som er helsesekretær som skal gjøre det på meg.

Samme røret kan brukes til flere forsøk :)
 
Er det ikke vakuum slik at det er ødelagt om det først brytes og det ikke kommer blod? Er sykepleier selv og har alltid innbilt meg det :hilarious: Flaut hvis jeg har trodd feil hele livet :joyful:

Nå ble jeg litt usikker, men mener så fremt at prøverøret tas ut før kanylen, så blir ikke vakuumet brutt. Men hvis kanylen blir tatt ut fra armen med røret i vil du høre luften sive ut og man kan ikke bruke det igjen :) Jeg er bioingeniør, men har ikke tatt en eneste blodprøve siden jeg studerte :hilarious:
 
Nå ble jeg litt usikker, men mener så fremt at prøverøret tas ut før kanylen, så blir ikke vakuumet brutt. Men hvis kanylen blir tatt ut fra armen med røret i vil du høre luften sive ut og man kan ikke bruke det igjen :) Jeg er bioingeniør, men har ikke tatt en eneste blodprøve siden jeg studerte :hilarious:



De sa det til meg og. At vakuumet blir brutt. Så jeg måtte bestille nye prøverør :(
 
Skal senda min neste måndag, altså 28., han anbefalte å ta prøven første måndag etter 11 fullgåtte veker, eg vil da vera 12+5. Har ikkje vore på TUL enda, skal førstkomande måndag, så då får eg forhåpentligvis sett eit bankande hjarta og sett at alt ser ok ut først :)Skal halda deg oppdatert. Korti skal du senda?
Jeg fikk bare til svar at jeg kunne ta prøven etter 11+0. Så jeg tok prøven i dag (11+1) og sendte den med posten i dag:happy: Jeg bestilte den simpleste nipt testen, kanskje det har noe å si:bored:Jeg har ikke vært på TUL, skal på onsdag. Legen på Nipt-Skandinavia sa at jeg måtte gi beskjed etter TUL om det var flere babyer;)
 
Jeg bestilte fra Nipt-Skandinavia og tok den ordinære Nipt testen. Den kostet ca. 5000 kr.

Ser at Ultralydklinikken har panorama test som inkluderer mer til 4300kr. Samt en panorama test som inkluderer enda mer til 5400kr.

Lite tips til dere som tenker å bestille og vil ha mest for pengene:happy:
 
Back
Topp