NIPT

En tråd i 'April 2021' startet av Snooze, 31 Jul 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. iidaa91 Andre møte med forumet

Min skulle til Bratislava i Slovakia, men det kan være det er forskjellig fra postkontor til postkontor:happy: Satser på at begge kommer fram og at det ikke er aaalt for lenge til vi får svar:nailbiting:

2. Tropehus Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018* Vårspirene 2021

Spørs jo hvordan den sendes. Om det er post eller kurér. Har du sporing? Min gikk med DHL Medical Express og tok under 36 timer fra Oslo til Austin, Texas med 4 mellomlandinger. Så gikk det 10 dager fra den var mottatt der til jeg fikk svar (antakelig fordi den kom en fredag så tok det litt lenger tid)

3. Nagini Forelsket i forumet Vårspirene 2021

Ja, mente Slovakia jeg også.. :hilarious: Da er det bare å vente i spenning!

4. Nagini Forelsket i forumet Vårspirene 2021

Sendte uten sporing, men tenkte i ettertid at jeg kanskje burde bedt om det. Men jaja.. Gjort er gjort

5. iidaa91 Andre møte med forumet

Sendte uten sporing jeg å, angrer litt nå, men svaret kommer når det kommer uansett:happy:

6. Hmsbaby Forelsket i forumet Marsboerne 20 18 Vårspirene 2021

Kan jeg spørre når ca tidspunkt på dagen du fikk svar?

Ringte de deg?

7. Tropehus Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018* Vårspirene 2021

De ringte ja! Det var i 13 tiden (vil tro de da hadde fått svarene fra USA tidligere på dagen, men er dansk lege som går over dem også) Jeg fikk ikke tatt telefonen, og da sendte de en skikkelig søt mail om at det var gode nyheter og at jeg bare skulle ringe opp igjen når det passet.

Etter at jeg hadde snakket med dem fikk jeg alle papirene på mail.

8. Hmsbaby Forelsket i forumet Marsboerne 20 18 Vårspirene 2021

Fikk svar i dag, alt er bra :)

• Liker Liker x 2
    • Vinner Vinner x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  9. iidaa91 Andre møte med forumet

Noen flere som har fått svar og kan si noe om hvor lang tid det tok?:happy: Sendte min for 14 dager siden i morgen og håper på svar snart..

• Liker Liker x 1
  10. Hmsbaby Forelsket i forumet Marsboerne 20 18 Vårspirene 2021

Tok 15 dager for meg, og det var visstnok litt uvanlig lang tid

• Liker Liker x 1
  11. Bkno4489610 Første møte med forumet

Jeg brukte wellow.se. Bestilte «Harmony provkit» og fikk pakken to-tre dager etter jeg bestilte. De bruker FedEx til Norge og du får med returslipp inkl. i prisen. Du må kjenne noen som kan ta prøven for deg, og det følger ikke med utstyr til å ta prøven (du får to blodprøve-rør og materiale til å pakke blodprøvene i). Det tok to dager å returnere pakken til Sverige med FedEx. Fikk svar på prøvene 10 dager etter at jeg overleverte pakken til FedEx. Fikk også vite barnets kjønn (valgfritt). Prøven kan tas når som helst etter uke 10+0. Enkelt å gjennomføre hvis du følger instruksjonene som følger med nøye. :)

12. iidaa91 Andre møte med forumet

Det hørtes veldig bra ut:happy: Hva betalte du?

13. iidaa91 Andre møte med forumet

Ser på siden til Ultralydklinikken at de oppgir priser i norske kroner. Som f.eks. Panorama basis står det 4300kr. Stemmer det at det er norske kroner?:happy:

14. iidaa91 Andre møte med forumet

Lurer bare på hva du betalte i norske kroner for testen? Ser på siden til Ultralydklinikken at de reklamerer for panorama basis til 4300kr. Lurer på om dette er norske kroner eller om det blir regnet om til danske kroner?:happy:

15. Bkno4489610 Første møte med forumet

5 395 kr :)

16. Hmsbaby Forelsket i forumet Marsboerne 20 18 Vårspirene 2021

Det er danske kroner, ble over 5000 norske men husker ikke nøyaktig beløp

17. Nagini Forelsket i forumet Vårspirene 2021

Har du fått svar? Min ble forsinket i posten, så ankom ikke laben før 11-12 dager etter forsendelse. Den ankom torsdag, og de skulle starte analysering fredag, og da sier de at jeg vil få svar onsdag.

18. Nagini Forelsket i forumet Vårspirene 2021

5600 NOK (3900 danske kroner).

19. Tropehus Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018* Vårspirene 2021

Jeg tok den største Panoramatesten og det var skikkelig dårlig kurs den dagen så den endte på 7486,- norske :)

20. Lina88 Flørter med forumet

Tok bare 7 dager etter test i Gøteborg:) lav risiko på alle testene og en liten jente på vei :Heartpink

• Hjertelig Hjertelig x 2

Del denne siden