Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag.. Er så nervøs at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Gruer meg sånn til å legge meg ned i den stolen hvor vi har fått dårlige beskjeder flere ganger før. Har bare stålsatt meg for at det ikke er noe liv inni der, selv om det ikke er noen åpenbar grunn til at det ikke skal være det
Har ikke time før 1300 heller
Jeg skal til dr. Mortensen hos sentrumslegene for tidlig ul + celleprøve. Har vært hos han før for andre ting, og han er fantastisk dyktig. Ble anbefalt han av en venninne, som har vært på tidlig ul hos han.Noen med erfaring som kan anbefale ett sted i Bergen for privat tidlig ul?
Nesten for mange valg nå Får nesten be samboer bestemme, for jeg blir så ubesluttsomJeg skal til dr. Mortensen hos sentrumslegene for tidlig ul + celleprøve. Har vært hos han før for andre ting, og han er fantastisk dyktig. Ble anbefalt han av en venninne, som har vært på tidlig ul hos han.
Hvordan gikk det? <3Idag.. Er så nervøs at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Gruer meg sånn til å legge meg ned i den stolen hvor vi har fått dårlige beskjeder flere ganger før. Har bare stålsatt meg for at det ikke er noe liv inni der, selv om det ikke er noen åpenbar grunn til at det ikke skal være det
Har ikke time før 1300 heller
Hvordan gikk det? <3
Lykke til idagSkal i dag! Grugleder meg!
Dette er første gang jeg har termin tidlig i måneden, er veldig uvant! Alltid hatt termin midt i måneden eller på slutten.21 dager føles uendelig lenge ut ifht alle dere andre, sånn er det med termin sent i en måned.