Lykke til i dagSkal senere idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i dagSkal senere idag
Jeg skal til ultralyd jordmor Bergen. Har vært der en gang før da det ikke var liv i magen. Hyggelig dame og helt greie priser. Ligger i Sandviken.Noen med erfaring som kan anbefale ett sted i Bergen for privat tidlig ul?
Vi har vært på Aleris hos Camilla Koester, veldig fornøyd med henne. Har også vært på Volvat i Åsane og hos ultralydjordmor i byen. Sistnevnte er billigst, og et pluss er at du får bilder og videoer direkte på mobilen.Noen med erfaring som kan anbefale ett sted i Bergen for privat tidlig ul?
Der var jeg i februar, så vil prøve ett nytt sted for å ikke sammenligne opplevelsen da det endte i MA noen uker senere.Jeg skal til ultralyd jordmor Bergen. Har vært der en gang før da det ikke var liv i magen. Hyggelig dame og helt greie priser. Ligger i Sandviken.
Får google Aleris litt, har vært hos ultralydjordmor i Sandviken forrige gang, så vil ha nye minner fra ett nytt sted denne gangVi har vært på Aleris hos Camilla Koester, veldig fornøyd med henne. Har også vært på Volvat i Åsane og hos ultralydjordmor i byen. Sistnevnte er billigst, og et pluss er at du får bilder og videoer direkte på mobilen.
Når jeg tok tidlig ultralyd ca 6+ noe sist, så fikk jeg se et blinkende hjerte på skjermen. Kan ikke huske at det var noe lyd.Jeg skal på ultralyd på fredag, vil da være 6+6. Hvis alt er bra - hører man hjertelyd da? eller ser man hjerte dunke på skjermen? Dette er første gang for meg så usikker på hvordan det fungerer så tidlig
Jeg skal på ultralyd på fredag, vil da være 6+6. Hvis alt er bra - hører man hjertelyd da? eller ser man hjerte dunke på skjermen? Dette er første gang for meg så usikker på hvordan det fungerer så tidlig
Sist var jeg på tul 7+0 og fikk også bare se blinkende hjerte på skjermen, var ingen lyd å få. Vet ikke om det er forskjell fra sted til sted, eller om det er for tidlig for å få lydNår jeg tok tidlig ultralyd ca 6+ noe sist, så fikk jeg se et blinkende hjerte på skjermen. Kan ikke huske at det var noe lyd.
Jeg skal på ultralyd på fredag, vil da være 6+6. Hvis alt er bra - hører man hjertelyd da? eller ser man hjerte dunke på skjermen? Dette er første gang for meg så usikker på hvordan det fungerer så tidlig
Jeg tok privat UL på fredag da jeg var 6+6, og da fikk jeg både se og høre hjertelydenJeg skal på ultralyd på fredag, vil da være 6+6. Hvis alt er bra - hører man hjertelyd da? eller ser man hjerte dunke på skjermen? Dette er første gang for meg så usikker på hvordan det fungerer så tidlig
HerligJeg tok privat UL på fredag da jeg var 6+6, og da fikk jeg både se og høre hjertelyden
Da vil jeg anbefale Camilla Koester. Hun er så hyggelig og forståelsesfull. Hun jobber både på Aleris og Medicus i byen. Skjønner hva du mener med at du ønsker et nytt sted denne gangen.Der var jeg i februar, så vil prøve ett nytt sted for å ikke sammenligne opplevelsen da det endte i MA noen uker senere.
Får google Aleris litt, har vært hos ultralydjordmor i Sandviken forrige gang, så vil ha nye minner fra ett nytt sted denne gang
Takk for svar til dere begge