Nedtelling til ultralyd!

29 dager! Kom på nå at jeg skal på sykehuset om to uker for kontroll etter operasjon av endometriose i mars, har jeg flaks kanskje de gjør innvending ultralyd da også :angelic:

29 dager! Kom på nå at jeg skal på sykehuset om to uker for kontroll etter operasjon av endometriose i mars, har jeg flaks kanskje de gjør innvending ultralyd da også :angelic:
Det hadde jo vært helt nydelig om du fikk en ul da. Krysser fingrene for det. :)

Da vil jeg anbefale Camilla Koester. Hun er så hyggelig og forståelsesfull. Hun jobber både på Aleris og Medicus i byen. Skjønner hva du mener med at du ønsker et nytt sted denne gangen. :Heartred
Vi likte også godt Skulstad på Volvat Åsane, veldig grundig og flink!
Takk for gode tips! Ska sjekke om hun har noe ledig neste uke. :Heartred Bare føler for ny start, og nye opplevelser selvom vi fikk bankende hjerte på første ul.

5 uker og 6 dager til. Gadd ikke telle dager! :p

Bestilte privat til uke 10+6 og håper hun da kan henvise til tidlig ul på sykehuset. Har sendt mld og spurt om hun gjør det :)

Idag.. Er så nervøs at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Gruer meg sånn til å legge meg ned i den stolen hvor vi har fått dårlige beskjeder flere ganger før. Har bare stålsatt meg for at det ikke er noe liv inni der, selv om det ikke er noen åpenbar grunn til at det ikke skal være det :sorry:
Har ikke time før 1300 heller :banghead:

Idag.. Er så nervøs at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Gruer meg sånn til å legge meg ned i den stolen hvor vi har fått dårlige beskjeder flere ganger før. Har bare stålsatt meg for at det ikke er noe liv inni der, selv om det ikke er noen åpenbar grunn til at det ikke skal være det :sorry:
Masse lykke til i dag :Heartred:Heartredskjønner du er nervøs! Jeg krysser fingrene for at det er gode beskjeder dere får i dag, og at timene frem til klokka 13 går raskt :shy:

Lykke til! :Heartred :Heartred

Huff, føler virkelig med deg, krysser fingrene for at alt står bra til :Heartred

Back
Topp