Lykke til i morgen1 dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i morgen1 dag
Lykke til i morgen
Det hadde jo vært helt nydelig om du fikk en ul da. Krysser fingrene for det.29 dager! Kom på nå at jeg skal på sykehuset om to uker for kontroll etter operasjon av endometriose i mars, har jeg flaks kanskje de gjør innvending ultralyd da også
Takk for gode tips! Ska sjekke om hun har noe ledig neste uke. Bare føler for ny start, og nye opplevelser selvom vi fikk bankende hjerte på første ul.Da vil jeg anbefale Camilla Koester. Hun er så hyggelig og forståelsesfull. Hun jobber både på Aleris og Medicus i byen. Skjønner hva du mener med at du ønsker et nytt sted denne gangen.
Vi likte også godt Skulstad på Volvat Åsane, veldig grundig og flink!
Forstår det veldig godtTakk for gode tips! Ska sjekke om hun har noe ledig neste uke. Bare føler for ny start, og nye opplevelser selvom vi fikk bankende hjerte på første ul.
Lykke tilIdag
Lykke til!Idag
Masse lykke til i dag skjønner du er nervøs! Jeg krysser fingrene for at det er gode beskjeder dere får i dag, og at timene frem til klokka 13 går rasktIdag.. Er så nervøs at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Gruer meg sånn til å legge meg ned i den stolen hvor vi har fått dårlige beskjeder flere ganger før. Har bare stålsatt meg for at det ikke er noe liv inni der, selv om det ikke er noen åpenbar grunn til at det ikke skal være det
Har ikke time før 1300 heller
Lykke til!Idag.. Er så nervøs at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Gruer meg sånn til å legge meg ned i den stolen hvor vi har fått dårlige beskjeder flere ganger før. Har bare stålsatt meg for at det ikke er noe liv inni der, selv om det ikke er noen åpenbar grunn til at det ikke skal være det
Lykke tilIdag
Huff, føler virkelig med deg, krysser fingrene for at alt står bra tilIdag.. Er så nervøs at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Gruer meg sånn til å legge meg ned i den stolen hvor vi har fått dårlige beskjeder flere ganger før. Har bare stålsatt meg for at det ikke er noe liv inni der, selv om det ikke er noen åpenbar grunn til at det ikke skal være det