Nedtelling til ultralyd!

4 dager! Glad vi har time kl 8 på morgenen, selv om det blir stress å få alle ut døra hjemme før det :p
Åh, så deilig å ha det morgenen. Jeg må vente helt til 13.30. Ooog jeg skal egentlig på gyn/UL for oppfølging etter forrige MA, så er litt usikker på om legen faktisk blir å gjennomføre ultralyden :nailbiting: Da får jeg i så tilfelle bestille meg en privat tenker jeg.

Åh, så deilig å ha det morgenen. Jeg må vente helt til 13.30. Ooog jeg skal egentlig på gyn/UL for oppfølging etter forrige MA, så er litt usikker på om legen faktisk blir å gjennomføre ultralyden :nailbiting: Da får jeg i så tilfelle bestille meg en privat tenker jeg.
Tenker de absolutt bør ta ultralyd da :) Denne ultralyden får jeg fordi gyn som utførte utskraping sist anbefalte det.

Tenker de absolutt bør ta ultralyd da :) Denne ultralyden får jeg fordi gyn som utførte utskraping sist anbefalte det.
Krysser fingrene for at de gjør det. :) Det var utskraping for meg også sist, og nå skulle det være en kontroll i etterkant av det.

1 dag! Faktisk under 12 timer til også :) Er spent og redd for dårlige nyheter, men nå får vi uansett vite om det er liv eller ikke og får ta det som det kommer.

Håper så inderlig at jeg (og alle dere andre) blir her til april :Heartred

1 dag! Faktisk under 12 timer til også :) Er spent og redd for dårlige nyheter, men nå får vi uansett vite om det er liv eller ikke og får ta det som det kommer.

Masse lykke til i morgen. Krysser fingrene for deg og lille spire :Heartred

Bare én dag igjen :nailbiting: Kjenner at jeg begynner å bli nervøs nå, jeg som ikke skulle bli det. Haha, akkurat som om man kan planlegge alt her i livet.

Lykke til i morgen! Krysser fingrene for gode nyheter for dere begge to :Heartred

Back
Topp