Nedtelling til ultralyd!

Bor langt unna privat UL, men vi skal i dåp siste helgen i August, så jeg bestilte meg en spontan ultralyd mandag. 2. september. Orker ikke å vente til TOUL da fosteret hadde ligget død i magen i 2-3 uker ved MA sist og da hadde vi og sett bankende hjerte 7+3..
såååå 14 dager til UL idag !

Jeg er nok en del kortere på vei enn Babyverden-kalkulatoren mener. I følge kalkulatoren er jeg 6+2 i dag, men det var ikke mye å se enda, kun 2mm langt
IMG_7423.jpeg

Hun beregnet termin til 5.april, kunne se bankende hjerte og alt så fint ut :) Mener hun sa 13mm?
Ser ikke noe særlig på bildet, men kan legge det ut etter jobb.
Og hun kalte meg inn til ny kontroll om 2 uker :D Tror hun har litt dårlig samvittighet for hvordan det ble sist, og derfor vil trygge meg ekstra :Heartred

Jeg fikk også se og høre bankende hjerte idag og er bare sååå lettet. Ingen bilde dessverre, glemte det helt av i lettelsen. Var jo egentlig en oppfølging på tom livmor, så fikk ikke så mye annet enn å høre at det var noe vitalt der og at det så ut som alt var greit ift menstermin. Jeg er så fryktelig lettet:Heartred

Jeg fikk også se og høre bankende hjerte idag og er bare sååå lettet. Ingen bilde dessverre, glemte det helt av i lettelsen. Var jo egentlig en oppfølging på tom livmor, så fikk ikke så mye annet enn å høre at det var noe vitalt der og at det så ut som alt var greit ift menstermin. Jeg er så fryktelig lettet:Heartred
Så godt å lese :D :Heartred

7 dager, legen sa jeg sikkert fikk i uke 12, men etter han har sendt henvisning fikk jeg allerede i neste uke. Ser han skrev at jeg var mellom uke 7-8 , og hadde slitt med uregelmessig syklus etter sist ma. Følger de gjerne ekstra opp da? :scratch

Back
Topp