Jeg bestilte meg en spontan ultralyd i dag, og nå gruer jeg meg er 6+2, og krysser fingrene for at alt ser ok ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilJeg bestilte meg en spontan ultralyd i dag, og nå gruer jeg meg er 6+2, og krysser fingrene for at alt ser ok ut
Så godt å leseJeg fikk også se og høre bankende hjerte idag og er bare sååå lettet. Ingen bilde dessverre, glemte det helt av i lettelsen. Var jo egentlig en oppfølging på tom livmor, så fikk ikke så mye annet enn å høre at det var noe vitalt der og at det så ut som alt var greit ift menstermin. Jeg er så fryktelig lettet
Tenk at de kan se og måle noe så lite!Jeg er nok en del kortere på vei enn Babyverden-kalkulatoren mener. I følge kalkulatoren er jeg 6+2 i dag, men det var ikke mye å se enda, kun 2mm langt
Vis vedlegget 442040
Vet ikke, men da får du både nå og i uke 12 da? Det er jo fint7 dager, legen sa jeg sikkert fikk i uke 12, men etter han har sendt henvisning fikk jeg allerede i neste uke. Ser han skrev at jeg var mellom uke 7-8 , og hadde slitt med uregelmessig syklus etter sist ma. Følger de gjerne ekstra opp da?
Ja, er for kort på vei for at dette teller. Skal også ha nipt. Hadde jeg visst jeg fikk før uke 12 hadde jeg ikke gått på privat ulVet ikke, men da får du både nå og i uke 12 da? Det er jo fint