Nedtelling til ultralyd!

Jeg endte forresten oppe på paradis helse, på ultralydklinikken. Kan anbefales på det varmeste. Fikk nesten 30 bilder / filmer på link for nedlastning, fikk også 4 bilder printet ut inkludert i prisen, ett med alle mål, hjertelyd og slikt som er lett å glemme på veien hjem. Vi fikk også filme og høre hjertelyd, og hun var helt vidunderlig. Ble anbefalt av flere som bare går der etter å ha testet andre steder :Heartred
Var ikke særlig dyrere enn den i sandviken, men her var det også rabatt ordning om man vil gå flere ganger :hello2
Åh, må sjekkes ut!

:laughing001 Men da stod alt bra til på ultralyd da iallfall? Skal følge med å se om det dukker opp noen timer. Likte at de hadde rabatt for flere timer. Om ting går rette veien så vet jeg med meg selv at jeg kommer til å gå noen ekstra ganger på ultralyd.
Jada, alt så bra ut når jeg var hos dem begge. MA ble oppdaget på otul på haukeland, så har nok også behov for flere UL denne gangen siden kroppen min aldri gav beskjed selv. Tenker så tidlig som vi er nå så er jo det viktigste at man ser liv, så det er nok ikke sååå nøye hvem man går til:)

Jada, alt så bra ut når jeg var hos dem begge. MA ble oppdaget på otul på haukeland, så har nok også behov for flere UL denne gangen siden kroppen min aldri gav beskjed selv. Tenker så tidlig som vi er nå så er jo det viktigste at man ser liv, så det er nok ikke sååå nøye hvem man går til:)
Har booket der onsdag. Er jo så leeenge til lørdag. Kan egentlig ikke onsdag, men reserverte en time og skal gjøre alt jeg kan for å ordne logistikken så jeg kan gå der på onsdag fremfor Sandviken på lørdag. Så da er det plutselig 6 dager til ultralyd.

3 uker, privat :) ønsker å vente til uke 9, da fosteret stoppet utvikling i ca uke 8 sist:rolleyes:

Back
Topp