Lykke til i dagSkal senere idag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i dagSkal senere idag![]()

Jeg skal til ultralyd jordmor Bergen. Har vært der en gang før da det ikke var liv i magen. Hyggelig dame og helt greie priser. Ligger i Sandviken.Noen med erfaring som kan anbefale ett sted i Bergen for privat tidlig ul?
Vi har vært på Aleris hos Camilla Koester, veldig fornøyd med henne. Har også vært på Volvat i Åsane og hos ultralydjordmor i byen.Noen med erfaring som kan anbefale ett sted i Bergen for privat tidlig ul?
Der var jeg i februar, så vil prøve ett nytt sted for å ikke sammenligne opplevelsen da det endte i MA noen uker senere.Jeg skal til ultralyd jordmor Bergen. Har vært der en gang før da det ikke var liv i magen. Hyggelig dame og helt greie priser. Ligger i Sandviken.
Får google Aleris litt, har vært hos ultralydjordmor i Sandviken forrige gang, så vil ha nye minner fra ett nytt sted denne gangVi har vært på Aleris hos Camilla Koester, veldig fornøyd med henne. Har også vært på Volvat i Åsane og hos ultralydjordmor i byen.Sistnevnte er billigst, og et pluss er at du får bilder og videoer direkte på mobilen.

Når jeg tok tidlig ultralyd ca 6+ noe sist, så fikk jeg se et blinkende hjerte på skjermen. Kan ikke huske at det var noe lyd.Jeg skal på ultralyd på fredag, vil da være 6+6. Hvis alt er bra - hører man hjertelyd da? eller ser man hjerte dunke på skjermen? Dette er første gang for meg så usikker på hvordan det fungerer så tidlig![]()
Jeg skal på ultralyd på fredag, vil da være 6+6. Hvis alt er bra - hører man hjertelyd da? eller ser man hjerte dunke på skjermen? Dette er første gang for meg så usikker på hvordan det fungerer så tidlig![]()
Sist var jeg på tul 7+0 og fikk også bare se blinkende hjerte på skjermen, var ingen lyd å få. Vet ikke om det er forskjell fra sted til sted, eller om det er for tidlig for å få lydNår jeg tok tidlig ultralyd ca 6+ noe sist, så fikk jeg se et blinkende hjerte på skjermen. Kan ikke huske at det var noe lyd.
Jeg skal på ultralyd på fredag, vil da være 6+6. Hvis alt er bra - hører man hjertelyd da? eller ser man hjerte dunke på skjermen? Dette er første gang for meg så usikker på hvordan det fungerer så tidlig![]()
Jeg tok privat UL på fredag da jeg var 6+6, og da fikk jeg både se og høre hjertelydenJeg skal på ultralyd på fredag, vil da være 6+6. Hvis alt er bra - hører man hjertelyd da? eller ser man hjerte dunke på skjermen? Dette er første gang for meg så usikker på hvordan det fungerer så tidlig![]()

HerligJeg tok privat UL på fredag da jeg var 6+6, og da fikk jeg både se og høre hjertelyden![]()

Da vil jeg anbefale Camilla Koester. Hun er så hyggelig og forståelsesfull. Hun jobber både på Aleris og Medicus i byen. Skjønner hva du mener med at du ønsker et nytt sted denne gangen.Der var jeg i februar, så vil prøve ett nytt sted for å ikke sammenligne opplevelsen da det endte i MA noen uker senere.
Får google Aleris litt, har vært hos ultralydjordmor i Sandviken forrige gang, så vil ha nye minner fra ett nytt sted denne gang
Takk for svar til dere begge![]()