8 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir i uke 6+6\7, hadde lyst å se hjertet iallefall når eg først var innom så tidlig. Håpe det går akurattNår blir det?
Ååå så fin! Syns vi bør ha en egen tråd for det, men kanskje folk heller vil ha det på skjult?Synes det er spennende å se andres bilde, så legger dette her!![]()

Jeg sendte mail til henne. Fikk til svar at det ble så fort booket, derfor fant jeg ikke sene timer. Da skrev jeg at det var ikke ledig noen mnd fram til jul. Så det er nok noe gale. Da åpnet hun for timer på kvelden plutselig6 dager, fikk nettopp sms med spm om å flytte til 3 timer senere (16:30) som går fint for meg
@Snuppelupp87 går visst an å ha time sent likevel![]()

Så kult da!Jeg sendte mail til henne. Fikk til svar at det ble så fort booket, derfor fant jeg ikke sene timer. Da skrev jeg at det var ikke ledig noen mnd fram til jul. Så det er nok noe gale. Da åpnet hun for timer på kvelden plutseligSå jeg har time i september en gang, kl 17.30
![]()
Lykke til! En god del av oss er nok litt gale, skal 7+4 selvTime 16.45 idagbare 7+3, aldri vært så tidlig før. Galskap
![]()