Nedtelling til TUL

Synes det er spennende å se andres bilde, så legger dette her! :)
Ååå så fin! Syns vi bør ha en egen tråd for det, men kanskje folk heller vil ha det på skjult?

6 dager, fikk nettopp sms med spm om å flytte til 3 timer senere (16:30) som går fint for meg :happy:
@Snuppelupp87 går visst an å ha time sent likevel :p

6 dager, fikk nettopp sms med spm om å flytte til 3 timer senere (16:30) som går fint for meg :happy:
@Snuppelupp87 går visst an å ha time sent likevel :p
Jeg sendte mail til henne. Fikk til svar at det ble så fort booket, derfor fant jeg ikke sene timer. Da skrev jeg at det var ikke ledig noen mnd fram til jul. Så det er nok noe gale. Da åpnet hun for timer på kvelden plutselig :p Så jeg har time i september en gang, kl 17.30:dance008

Jeg sendte mail til henne. Fikk til svar at det ble så fort booket, derfor fant jeg ikke sene timer. Da skrev jeg at det var ikke ledig noen mnd fram til jul. Så det er nok noe gale. Da åpnet hun for timer på kvelden plutselig :p Så jeg har time i september en gang, kl 17.30:dance008
Så kult da! :D

19 :) Er da 7+ 4 og skal egentlig bare bekrefte graviditet på rett plass og antall:Heartpink

Kostbare minutter, men inne i magehuset er det heldigvis én liten klump med et blinkende hjerte ♡ Ca 150 slag i minuttet. I følge el er jeg 7+3, men ble målt til ca 7+5. Målte rett under 1 cm lang.
20220818_210123.jpg
Innvendig ul. Syns ikke hun valgte det beste bildet å printe ut men.. dama var meget hyggelig i det minste :)

Last edited:
Back
Topp