Nedtelling til TUL

Gulla96

Forelsket i forumet
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Stjeler fra mars, hehe! Vet ikke med dere, men jeg koster på meg privat TUL for å få litt sjelefred. Vet at mange er i startgropa og sikkert ikke har tenkt på dette enda, men om noen etterhvert vil være med å telle ned til TUL, så hadde det vært gøy! Kjekt med oppdateringer også :smiley-bounce012

Har selv bestilt 18.08 (tidligste jeg kunne få privat her..) og er da 8+4. 18 dager til TUL!
 
Jeg har fått 11.08. Kunne fått før men måtte passe med både min og sambo sin jobb, i tillegg til at det er greit å ha rundet 7 uker.
 
Vi har ikke før i uke 10+6, altså 6.september :happy: Enda lenge igjen, men for vår del føltes det unødvendig og dyrt med 3 TUL. Nipt skulle vi ha uansett, og den må tas etter uke 10, også får vi jo en gratis mellom uke 11 og 13+6. Så håper vi får vite kjønn på ultralyd i uke 13+6 :love017 Men litt lengre å telle ned til enn mange her inne
 
Har fått første time hos fødselslege 24/8 og antar at det blir ultralyd, det bruker de å gjøre på hver kontroll så å si. Vil da være 8+3. Så blir det første ordinære ultralyd i uke 12 med NIPT test.
 
Samme plass jeg enda opp. Skulle gjerne gått på ultralydklinikken i forhold til avstand osv fra jobb, men nesten 50% forskjell.
 
Samme plass jeg enda opp. Skulle gjerne gått på ultralydklinikken i forhold til avstand osv fra jobb, men nesten 50% forskjell.
Ja er sykt hvor mye de skal ta! En tusenlapp skal jeg klare å avse. Blir fint å bekrefte graviditeten ordentlig! Vil fortelle de kommende besteforeldrene etter det, vil vite først at ting går greit. Har ikke legetime før en uke etter, har også tatt kontakt med jordmor, men har ikke fått noe time der ennå.
 
Back
Topp