Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar 7+4, der jeg skal får man ikke komme før 7 uker uansett, for det er så vanskelig å seTar dere tul i uke 7+ noe? Er så usikker om jeg skal bruke pengene på det..
Har også sett rundt på bilder, føler det er først i uke 7-8 man virkelig begynner å se noe som ligner på en baby.Jeg hadde tul 7+0. Fikk se et bankende hjerte. Synes det var verdt det, da dette er første gang for meg.Tar dere tul i uke 7+ noe? Er så usikker om jeg skal bruke pengene på det..
Jeg tar 7+4, der jeg skal får man ikke komme før 7 uker uansett, for det er så vanskelig å seHar også sett rundt på bilder, føler det er først i uke 7-8 man virkelig begynner å se noe som ligner på en baby.
Klarer ikke vente for lenge heller, vil jo vite det hvis det er noe galt
Takk for svar. Dette er min tredje, har nok av symptomer - men er jo så spennende å se om det er 1 eller flerJeg hadde tul 7+0. Fikk se et bankende hjerte. Synes det var verdt det, da dette er første gang for meg.
Vi skal ta nipt også, og tenker det samme som deg ang utlandet. Blir nok i norge, da det virker enklest og dersom det skulle være noe uventet funn blir det nok litt lettere å ha kontakten i norge.Takk for svar. Dette er min tredje, har nok av symptomer - men er jo så spennende å se om det er 1 eller flermen har lyst å ta privat nipt, men mannen mener det er for dyrt.. så visste ikke om jeg skulle spare disse pengene til nipt om 3-4 uker.. og vet ikke helt om jeg tør å bestille kit fra danmark, virket så innviklet med å få det sendt med dhl..
Men så sabla dyrt! 7500kr i Tromsø.. da har jeg ikke råd til å ha en ul nå i uke 7Vi skal ta nipt også, og tenker det samme som deg ang utlandet. Blir nok i norge, da det virker enklest og dersom det skulle være noe uventet funn blir det nok litt lettere å ha kontakten i norge.
Når blir det?16dager, spørs om det ikke blir litt tidlig, men var da det var plass!
Ja det er svindyrt! I og med at det er ultralyd inkl i prisen for nipt, fant vi ut at vi ikke hadde råd en TUL utover dette. Så skal på tul+nipt den 6.sept når jeg er 10+6. Har i tillegg fått innkalling til TUL offentlig to uker etter detMen så sabla dyrt! 7500kr i Tromsø.. da har jeg ikke råd til å ha en ul nå i uke 7

Ååååååh!!3!!!