Nedtelling til TUL

7!

Tar dere tul i uke 7+ noe? Er så usikker om jeg skal bruke pengene på det..

Tar dere tul i uke 7+ noe? Er så usikker om jeg skal bruke pengene på det..
Jeg tar 7+4, der jeg skal får man ikke komme før 7 uker uansett, for det er så vanskelig å se :smiley-ashamed004 Har også sett rundt på bilder, føler det er først i uke 7-8 man virkelig begynner å se noe som ligner på en baby.
Klarer ikke vente for lenge heller, vil jo vite det hvis det er noe galt

Jeg tar 7+4, der jeg skal får man ikke komme før 7 uker uansett, for det er så vanskelig å se :smiley-ashamed004 Har også sett rundt på bilder, føler det er først i uke 7-8 man virkelig begynner å se noe som ligner på en baby.
Klarer ikke vente for lenge heller, vil jo vite det hvis det er noe galt
Jeg hadde tul 7+0. Fikk se et bankende hjerte. Synes det var verdt det, da dette er første gang for meg.
Takk for svar. Dette er min tredje, har nok av symptomer - men er jo så spennende å se om det er 1 eller fler :p men har lyst å ta privat nipt, men mannen mener det er for dyrt.. så visste ikke om jeg skulle spare disse pengene til nipt om 3-4 uker.. og vet ikke helt om jeg tør å bestille kit fra danmark, virket så innviklet med å få det sendt med dhl..

Takk for svar. Dette er min tredje, har nok av symptomer - men er jo så spennende å se om det er 1 eller fler :p men har lyst å ta privat nipt, men mannen mener det er for dyrt.. så visste ikke om jeg skulle spare disse pengene til nipt om 3-4 uker.. og vet ikke helt om jeg tør å bestille kit fra danmark, virket så innviklet med å få det sendt med dhl..
Vi skal ta nipt også, og tenker det samme som deg ang utlandet. Blir nok i norge, da det virker enklest og dersom det skulle være noe uventet funn blir det nok litt lettere å ha kontakten i norge.

Vi skal ta nipt også, og tenker det samme som deg ang utlandet. Blir nok i norge, da det virker enklest og dersom det skulle være noe uventet funn blir det nok litt lettere å ha kontakten i norge.
Men så sabla dyrt! 7500kr i Tromsø.. da har jeg ikke råd til å ha en ul nå i uke 7

Hadde en for 1 uke siden. Fikk i dag time om 22 dager til NIPT. Blir spennende å se om vi får vite om eneggede eller toeggede etter blodprøven.

16dager, spørs om det ikke blir litt tidlig, men var da det var plass!

Men så sabla dyrt! 7500kr i Tromsø.. da har jeg ikke råd til å ha en ul nå i uke 7
Ja det er svindyrt! I og med at det er ultralyd inkl i prisen for nipt, fant vi ut at vi ikke hadde råd en TUL utover dette. Så skal på tul+nipt den 6.sept når jeg er 10+6. Har i tillegg fått innkalling til TUL offentlig to uker etter det :D Ble litt tettere enn vi ønsket, men tenker det er gode odds for å få vite kjønn når jeg er 13+0 på den offentlige, så da sier vi ikke nei til det :love017

Bestilte plutselig time til tul imorra :hilarious:

Må vel ha en tråd for bilder snart da, elsker å se dem! :D

Back
Topp