19 dager til, vil være 7+5 da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, håper bare han klarer å se hjerteslag. Jeg skal ikke kunne være kortere på vei, men man vet jo aldri hundre prosentHan jeg går til har en veldig grei deal da, hvis man ikke ser noe fordi det er for tidlig, så får man komme tilbake gratis uken etter. Men jeg hååååper jo
![]()
Tusen takkoppdater oss gjerne !!tenker på deg i dag og venter i spenning. Skal selv på mandag, føler det er leeeenge til
Fikk akkurat time på sykehuset til TUL mandag 17. januar. Fornøyd med det. Da er jeg 6+4. Det blir to lange uker å vente!
Uffda, håper det ikke er noe farlig. Kjenner meg igjen i det, ja!! Det er litt overveldende.Fikk også time den 17Da er jeg 6+5. Prøver å beholde roen inntil da, men kjenner på nerver. Hadde en liten blødning i går kveld og har vært nervevrak siden. Selv om det bare var litt blod på papiret og det kom ikke noe mer. Hadde jeg ikke hatt dårlige erfaringer hadde jeg helt klart greid å slappe av. Har mest lyst til å gå i dvale helt til den 17.
![]()
Oppdater gjerne! Jeg skal på tul 6+5 og er så spent!!Under 24 t igjenI morgen kl 10:00 skjer det
jeg skal da være 6+3 i følge Flo .
spent på å se om hjertet slår, og om jeg virkelig er 6+2, kortere eller lenger!
nå er jeg to dager unna der jeg mistet sist..Krysser fingrene for deg!Legen min har sendt henvisning til offentlig TUL pga abort, så spent på når jeg får time, hun har skrevet at jeg skal ha raskt timenå er jeg to dager unna der jeg mistet sist..

Deg ogsåKrysser fingrene for deg!![]()