Nedtelling til TUL

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Er jo kjekt å ha noe å se frem til :nailbiting:❤️
 
24 dager :nailbiting::nailbiting:
 
Usikker på om eg vil bestille tul denne gangen men veldig greit å vita at alt er i orden og om det eventuelt er flere som skjuler seg i magen :)
 
Usikker på om eg vil bestille tul denne gangen men veldig greit å vita at alt er i orden og om det eventuelt er flere som skjuler seg i magen :)

Ja etter MA i september så venter jeg ikke til ordinær ultralyd for å si det sånn :oops:
 
Vi tenker å bestille tul da jeg er rundt uke 13. Håper da å vite kjønn og dermed overraske svigers på bursdagen deres som er rundt samme tid :love2
 
6+2 ☺️ Sjekker opp såpass tidlig, ettersom jeg har hatt exu tidligere, og vil ha bekymringene ut av veien og være trygg på at baby er plassert i livmor og vokser normalt ❤️
Veldig forståelig ❤️❤️
 
23!
 
Hvilken uke og dag drar man tidligst på TUL?
De sier at man kan se hjerte slå 5+2 ish, men det er lurt å vente til man er minst 7 uker, tilfelle man er litt kortere på vei enn man tror, det er veldig vanlig. blir mye bortkasta penger om man er kortere på vei og ikke får se noe :)
 
Last edited:
Hvilken uke og dag drar man tidligst på TUL?
Her sier de vent til minst uke 8 for en ser så lite. Men kan få time i uke 6-7 men da me en risiko på å ikke se så mye. Eg håpe å vente til minst uke 8-9 før eg bestille time, men samtidig lyst å vite om alt er bra inni der
 
Her sier de vent til minst uke 8 for en ser så lite. Men kan få time i uke 6-7 men da me en risiko på å ikke se så mye. Eg håpe å vente til minst uke 8-9 før eg bestille time, men samtidig lyst å vite om alt er bra inni der
Ja man ser ikke så mye, men de fleste drar så tidlig for å sjekke hjerteaktivitet :)
 
Endret timen min, så nå skal jeg når jeg er 6+0! Kun 10 dager til:nailbiting::nailbiting::dummy:
 
Kan man se hjertet så tidlig? Jeg vil også!!
Man kan se hjertet så tidlig som 5+2/5+3 ish.. men jeg valgte litt senere tilfelle jeg er litt kortere på vei osv. :)
 
Eg bestille nok time til 18 januar så er ei stund til enda :/
 
Back
Topp