9 dager 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For min del tar jeg ul før jeg bestiller time til både lege og jordmor. Vil se at alt er som det skal førstjeg har ikke bestilt noe enda.
hva ville dere bestilt fastlege så ul eller ul så fastlege?

For min del tar jeg ul før jeg bestiller time til både lege og jordmor. Vil se at alt er som det skal først![]()
Jeg venter også til etter TUL. Sist gang bestilte jeg før. Endte med SA som jeg fikk bekreftet på TUL. Så da måtte jeg avbestille timene. Jordmor måtte jeg ringe for å avbestille. Det var en TUNG tlf å ta. Gjør ikke det igjen.For min del tar jeg ul før jeg bestiller time til både lege og jordmor. Vil se at alt er som det skal først![]()
Samme her.. syns det var veldig ubehageligJeg venter også til etter TUL. Sist gang bestilte jeg før. Endte med SA som jeg fikk bekreftet på TUL. Så da måtte jeg avbestille timene. Jordmor måtte jeg ringe for å avbestille. Det var en TUNG tlf å ta. Gjør ikke det igjen.
De anbefaler fra tidligst uke 7Jeg er gravid for første gang, og lurer på når det er lurt å eventuelt foreta en tidlig ultralyd?

Lykke til!Nøyaktig 24 timer til![]()
Vi er like langt på vei og vil gjerne vite hvordan det går med deg i morgen
Kanskje jeg også ender opp med å bestille TUL..Og der fikk jeg time. 25.februar! Da er jeg jo 13+0Jordmor sendte henvisning til TUL i dag. Spent på om jeg får. Hvis ikke blir det å bestille seg privat![]()

Jaa, håper bare han klarer å se hjerteslag. Jeg skal ikke kunne være kortere på vei, men man vet jo aldri hundre prosentLykke til!Vi er like langt på vei og vil gjerne vite hvordan det går med deg i morgen
Kanskje jeg også ender opp med å bestille TUL..