Nedtelling til TUL

9 dager ❤️

22 dager til.. altfor lenge til

jeg har ikke bestilt noe enda.
hva ville dere bestilt fastlege så ul eller ul så fastlege?

jeg har ikke bestilt noe enda.
hva ville dere bestilt fastlege så ul eller ul så fastlege?
For min del tar jeg ul før jeg bestiller time til både lege og jordmor. Vil se at alt er som det skal først :)

6 små dager igjen :love7

For min del tar jeg ul før jeg bestiller time til både lege og jordmor. Vil se at alt er som det skal først :)
Jeg venter også til etter TUL. Sist gang bestilte jeg før. Endte med SA som jeg fikk bekreftet på TUL. Så da måtte jeg avbestille timene. Jordmor måtte jeg ringe for å avbestille. Det var en TUNG tlf å ta. Gjør ikke det igjen.

Jeg er gravid for første gang, og lurer på når det er lurt å eventuelt foreta en tidlig ultralyd?

Jeg venter også til etter TUL. Sist gang bestilte jeg før. Endte med SA som jeg fikk bekreftet på TUL. Så da måtte jeg avbestille timene. Jordmor måtte jeg ringe for å avbestille. Det var en TUNG tlf å ta. Gjør ikke det igjen.
Samme her.. syns det var veldig ubehagelig :(

Venter til mandag, før jeg ringer og ber om tul. Kan velge hvor jeg vil ha oppfølging nesten, da jeg har avtale med gyn og nettopp fått henvisning og time på sykehuset i februar. Men det sto at jeg kunne ta kontakt for oppfølging om jeg ble gravid før timen. Så håper jeg kan få time til TUL i uke 6. Hvis ikke ringer jeg gyn som sa jeg kunne komme i uke 6. Og det blir rundt 14. januar.

Fikk akkurat time på sykehuset til TUL mandag 17. januar. Fornøyd med det. Da er jeg 6+4. Det blir to lange uker å vente!

Last edited:
18 dager til men denna og neste uka går nok fort

Nøyaktig 24 timer til :nailbiting::nailbiting:

Fikk akkurat time til tul onsdag 12.01. Er da 7+1, blir sykt spennende :nailbiting::D

Jordmor sendte henvisning til TUL i dag. Spent på om jeg får. Hvis ikke blir det å bestille seg privat:)

Lykke til! :Heartred Vi er like langt på vei og vil gjerne vite hvordan det går med deg i morgen :love017 Kanskje jeg også ender opp med å bestille TUL..
Jaa, håper bare han klarer å se hjerteslag. Jeg skal ikke kunne være kortere på vei, men man vet jo aldri hundre prosent ❤️ Han jeg går til har en veldig grei deal da, hvis man ikke ser noe fordi det er for tidlig, så får man komme tilbake gratis uken etter. Men jeg hååååper jo ❤️

Back
Topp