Nedtelling til TUL

Sykt skuffet, fikk time når jeg er i uke 10.. det beroliger meg ikke i det hele tatt når mine MA har endt i uke 7 og 8, men alle oppdaget i uke 9:(
 
Fikk en ekstra time idag, 6+1.
kunne se at det lå i livmoren, ellers så vi svært lite, for smått til å se noe hjerte enda. Så nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet 11 dager til :bag:
 

Vedlegg

  • E565728A-6824-4BC5-880E-1102F4FB6A17.jpeg
    E565728A-6824-4BC5-880E-1102F4FB6A17.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 40
Fikk en ekstra time idag, 6+1.
kunne se at det lå i livmoren, ellers så vi svært lite, for smått til å se noe hjerte enda. Så nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet 11 dager til :bag:
Kanskje du er litt kortere på vei? Jeg var 6+1 og så ganske mye, kunne se og høre hjerte. Veldig vanlig at man er litt kortere på vei enn man tror ❤️
 
I morgen ❤️
 
Kanskje du er litt kortere på vei? Jeg var 6+1 og så ganske mye, kunne se og høre hjerte. Veldig vanlig at man er litt kortere på vei enn man tror ❤️
Er prøverør så er er verken kortere eller lengre på vei, vet når egget ble satt på plass :)
 
Idag 14:30:nailbiting::nailbiting::nailbiting: og nå skal jeg på samme sted som sist da jeg fikk beskjed om at vi hadde mistet… får sikkert tidenes flashback:shy:
 
Idag 14:30:nailbiting::nailbiting::nailbiting: og nå skal jeg på samme sted som sist da jeg fikk beskjed om at vi hadde mistet… får sikkert tidenes flashback:shy:
Ååh lykke til!! Nervepirrende disse siste timene.. Føler med deg. Jeg var to ganger samme sted når mine MA ble oppdaget, nå klarer jeg ikke gå tilbake dit:wtf:
 
47 dager :hungover::hilarious:
 
6 dager! Skulle egentlig gjerne hatt litt senere, men man tar hva man får :hilarious:
 
Back
Topp