Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du spent nå?? Jeg er såå innmari spentJa!!! Dagen i morgen blir supertravel, så rekker ikke å sette meg ned før ut på kvelden. Plutselig er UL-dagen her![]()

Akkurat kommet inn døren etter å hatt full dag på jobb + holdt foreldremøte (er lærer). Utrolig digg at denne dagen har flydd avgårde! Fikk likevel tid til å sjekke hvilken ikm-gruppe jeg skal melde meg inn i hvis det ikke er liv. Mulig dato for cytotec, neste EL og IKM er planlagt, sånn at jeg skal være mest mulig forberedt på utfallet i morgenEr du spent nå?? Jeg er såå innmari spent![]()

Akkurat kommet inn døren etter å hatt full dag på jobb + holdt foreldremøte (er lærer). Utrolig digg at denne dagen har flydd avgårde! Fikk likevel tid til å sjekke hvilken ikm-gruppe jeg skal melde meg inn i hvis det ikke er liv. Mulig dato for cytotec, neste EL og IKM er planlagt, sånn at jeg skal være mest mulig forberedt på utfallet i morgen
Og så har jeg innimellom litt angst for at jeg plutselig går med tvillinger
Vet ikke om jeg gruer meg mest eller gleder meg mest!
Jeg spurte klinikken min. "Kom som du er, du kan godt tømme blæra" svarte de.Kjenner igjen tankegangenMen dette her skal gå bra!
Ikke lenge til du skal inn nå!
Men hvordan er det, bør blæren være tom eller full ved innvendig ul? Står så mye forskjellig rundt om.. og sto ingenting i brevet mitt![]()

Jeg kan gi rapport om foretrukken blæretilstand etter timen minKjenner igjen tankegangenMen dette her skal gå bra!
Ikke lenge til du skal inn nå!
Men hvordan er det, bør blæren være tom eller full ved innvendig ul? Står så mye forskjellig rundt om.. og sto ingenting i brevet mitt![]()
Gjør gjerne detJeg kan gi rapport om foretrukken blæretilstand etter timen min![]()
Når man er 7 uker så finner de både foster og hjerteslag2 uker til i dag! Da er jeg 7+0 , veldig redd for at dette er for tidlig! Og jeg er ekstremt bekymret for at de ikke skal finne noe![]()
Jeg spurte klinikken min. "Kom som du er, du kan godt tømme blæra" svarte de.
Spennende dag for deg i dag!
Og i morgen er det min tur.![]()

Godt spørsmål! Jeg kommer til å spørre når jeg skal på mandagFår man forresten med seg bilde når man er på offentlig ultralyd?? Hadde vært kjekt å fått med seg bilde hjem idag, til resten av gjengen![]()
Stor sannsynlighet for at de finner fosteret og hjertelyd, men siden fosteret er lite kan det være mulig at du blir feilmålt ett par mm, men det trenger ikke å bety noe2 uker til i dag! Da er jeg 7+0 , veldig redd for at dette er for tidlig! Og jeg er ekstremt bekymret for at de ikke skal finne noe![]()
Jeg kommer til å spørre om å få, siden mannen ikke kan være med idag..Godt spørsmål! Jeg kommer til å spørre når jeg skal på mandag![]()
Ånei! Hvor langt på vei er du nå?Her fant de tom fostersekk… så mest sannsynlig MA. Skal ta blodprøve nå, for å sjekke om hcg nivået har sunket eller steget fra sist jeg tok.. jeg er helt knust…