Nedtelling til TUL

Ja!!! Dagen i morgen blir supertravel, så rekker ikke å sette meg ned før ut på kvelden. Plutselig er UL-dagen her♥️
Er du spent nå?? Jeg er såå innmari spent :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Er du spent nå?? Jeg er såå innmari spent :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Akkurat kommet inn døren etter å hatt full dag på jobb + holdt foreldremøte (er lærer). Utrolig digg at denne dagen har flydd avgårde! Fikk likevel tid til å sjekke hvilken ikm-gruppe jeg skal melde meg inn i hvis det ikke er liv. Mulig dato for cytotec, neste EL og IKM er planlagt, sånn at jeg skal være mest mulig forberedt på utfallet i morgen:oops:

Og så har jeg innimellom litt angst for at jeg plutselig går med tvillinger:nailbiting::joyful:

Vet ikke om jeg gruer meg mest eller gleder meg mest!

Akkurat kommet inn døren etter å hatt full dag på jobb + holdt foreldremøte (er lærer). Utrolig digg at denne dagen har flydd avgårde! Fikk likevel tid til å sjekke hvilken ikm-gruppe jeg skal melde meg inn i hvis det ikke er liv. Mulig dato for cytotec, neste EL og IKM er planlagt, sånn at jeg skal være mest mulig forberedt på utfallet i morgen:oops:

Og så har jeg innimellom litt angst for at jeg plutselig går med tvillinger:nailbiting::joyful:

Vet ikke om jeg gruer meg mest eller gleder meg mest!

Kjenner igjen tankegangen ❤️❤️ Men dette her skal gå bra!❤️❤️ Ikke lenge til du skal inn nå!
Men hvordan er det, bør blæren være tom eller full ved innvendig ul? Står så mye forskjellig rundt om.. og sto ingenting i brevet mitt :confused:

Kjenner igjen tankegangen ❤️❤️ Men dette her skal gå bra!❤️❤️ Ikke lenge til du skal inn nå!
Men hvordan er det, bør blæren være tom eller full ved innvendig ul? Står så mye forskjellig rundt om.. og sto ingenting i brevet mitt :confused:
Jeg spurte klinikken min. "Kom som du er, du kan godt tømme blæra" svarte de.

Spennende dag for deg i dag!
Og i morgen er det min tur. :nailbiting:

12 dager! Ble henvist på mandag, fikk time i dag, så glad for at de kunne ta meg inn så kjapt.

Jeg kan gi rapport om foretrukken blæretilstand etter timen min :D

4 dager til UL på SuS :)

2 uker til i dag! Da er jeg 7+0 , veldig redd for at dette er for tidlig! Og jeg er ekstremt bekymret for at de ikke skal finne noe :nailbiting:

2 uker til i dag! Da er jeg 7+0 , veldig redd for at dette er for tidlig! Og jeg er ekstremt bekymret for at de ikke skal finne noe :nailbiting:
Når man er 7 uker så finner de både foster og hjerteslag ❤️

Jeg spurte klinikken min. "Kom som du er, du kan godt tømme blæra" svarte de.

Spennende dag for deg i dag!
Og i morgen er det min tur. :nailbiting:

supert, er ikke noe deilig å ligge der tissetrengt :p ja nå er jeg veldig spent! Og spennende for deg morgen :love7

Får man forresten med seg bilde når man er på offentlig ultralyd?? Hadde vært kjekt å fått med seg bilde hjem idag, til resten av gjengen ❤️

Får man forresten med seg bilde når man er på offentlig ultralyd?? Hadde vært kjekt å fått med seg bilde hjem idag, til resten av gjengen ❤️
Godt spørsmål! Jeg kommer til å spørre når jeg skal på mandag :)

Stor sannsynlighet for at de finner fosteret og hjertelyd, men siden fosteret er lite kan det være mulig at du blir feilmålt ett par mm, men det trenger ikke å bety noe :)

Godt spørsmål! Jeg kommer til å spørre når jeg skal på mandag :)
Jeg kommer til å spørre om å få, siden mannen ikke kan være med idag..

.

Last edited:
Her fant de tom fostersekk… så mest sannsynlig MA. Skal ta blodprøve nå, for å sjekke om hcg nivået har sunket eller steget fra sist jeg tok.. jeg er helt knust…
Ånei! Hvor langt på vei er du nå? :(

Back
Topp