Nedtelling til TUL

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Har dere bestilt TUL? Hvor mange dager er det til?
 
Akkurat 3 uker i dag, tiden står jo nesten stille :p
 
Vi får tul via fertilitetsavdelingen i Porsgrunn, skal først melde inn graviditet på torsdag så regner med å få time når jeg er i uke 6-7 :)
 
Om 22 dager, er da 7+3 ❤️
 
21❤️
 
Jeg måtte endre timen min til tidligere, så skal om 8 dager ❤️ Er rundt 6 uker på vei da, så er veldig tidlig, men legen min tror jeg er 2 uker lenger på vei.. pga uteblitt mens i 2 mnd. Men jeg tror hun tar feil. Fikk jo negative tester forrige mnd
 
Last edited:
7 dager ❤️❤️
 
21 dager :)
 
Oj! Ikke lenge igjen i det hele tatt jo!!
Har du fått time offentlig? Eller privat?

Etter alt som har skjedd er jeg livet TUL på sykehuset. Men usikker på når jeg skal få fastlegen til å sende henvisningen. ❤️
 
Oj! Ikke lenge igjen i det hele tatt jo!!
Har du fått time offentlig? Eller privat?

Etter alt som har skjedd er jeg livet TUL på sykehuset. Men usikker på når jeg skal få fastlegen til å sende henvisningen. ❤️
Jeg føler det er en evighet til :p skal privat, men har fått sendt henvisning til sykehuset også, og er lovet time UL rundt uke 8 og 12. Kommer også til å be om NiPT, siden Kub ikke kan avdekke triploid som jeg hadde sist.. så håper de er med på det.
Så håper jeg får time til sykehuset også snart :)

ville ringt fastlegen og fått hen til å henvise deg, det kan jo være litt travelt på sykehuset og da er det bedre å sende inn tidlig enn for sent :)
 
Back
Topp