7+0..Ånei! Hvor langt på vei er du nå?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7+0..Ånei! Hvor langt på vei er du nå?![]()
Og sist du var på UL var du?7+0..

Da mente han jeg var 5+0. (Det var privat)Blodprøven får jeg svar på i morgen, så skal jeg på ny ul på mandag..Og sist du var på UL var du?
Du skal ikke inn igjen på sjekk heller?
Da mente han jeg var 5+0. (Det var privat)Blodprøven får jeg svar på i morgen, så skal jeg på ny ul på mandag..
hun syns det var rart han i det hele tatt haddde målt så tidlig når man ikke så noe foster. Viste henne bildet han skrev ut til meg
Fikk jo også 3+ på testen.. så dette her går ikke veien ..![]()

What? Nå blir jeg helt fortumlet.Fikk jo også 3+ på testen.. så dette her går ikke veien ..![]()
Aner ikke..What? Nå blir jeg helt fortumlet.
Hvordan kan alt dette skje?
ÅåhDa mente han jeg var 5+0. (Det var privat)Blodprøven får jeg svar på i morgen, så skal jeg på ny ul på mandag..
hun syns det var rart han i det hele tatt haddde målt så tidlig når man ikke så noe foster. Viste henne bildet han skrev ut til meg
Jeg var 6+6 og det var nok til å se hjerteslag!Bare timer igjen til TUL nå. Håper virkelig det ikke er for tidlig for å få sett hjerteslag osvFlere her som har vært på UL i uke 6+4?
Jeg også. 6 timer igjen. Gruegleder meg!Har time om ca 10 timer å kjenner at jeg er skikkelig nervøsHåper virkelig at det er ett lite hjerte som slår sterkt!
![]()
Jeg også. 6 timer igjen. Gruegleder meg!
Krysser fingre for bankene hjerter og riktig plassering hos oss begge.