Nedtelling til TUL

Og sist du var på UL var du?
Du skal ikke inn igjen på sjekk heller?
Da mente han jeg var 5+0. (Det var privat)Blodprøven får jeg svar på i morgen, så skal jeg på ny ul på mandag..

hun syns det var rart han i det hele tatt haddde målt så tidlig når man ikke så noe foster. Viste henne bildet han skrev ut til meg

Da mente han jeg var 5+0. (Det var privat)Blodprøven får jeg svar på i morgen, så skal jeg på ny ul på mandag..

hun syns det var rart han i det hele tatt haddde målt så tidlig når man ikke så noe foster. Viste henne bildet han skrev ut til meg

Fikk jo også 3+ på testen.. så dette her går ikke veien .. :(

Ååh :( så kjipt!

Bare timer igjen til TUL nå. Håper virkelig det ikke er for tidlig for å få sett hjerteslag osv ❤️ Flere her som har vært på UL i uke 6+4?

Bare timer igjen til TUL nå. Håper virkelig det ikke er for tidlig for å få sett hjerteslag osv ❤️ Flere her som har vært på UL i uke 6+4?
Jeg var 6+6 og det var nok til å se hjerteslag!

Har time om ca 10 timer å kjenner at jeg er skikkelig nervøs :nailbiting: Håper virkelig at det er ett lite hjerte som slår sterkt! :Heartred

Har time om ca 10 timer å kjenner at jeg er skikkelig nervøs :nailbiting: Håper virkelig at det er ett lite hjerte som slår sterkt! :Heartred
Jeg også. 6 timer igjen. Gruegleder meg!
Krysser fingre for bankene hjerter og riktig plassering hos oss begge.

0

Men ikke før kl.15.30, så det føles i grunn som en liten evighet til. Jeg er ganske så nervøs merker jeg.
Dette er jo mitt 4 barn, men noen ting blir bare ikke mindre nervepirrende uavhengig av hvor mange ganger jeg har gjort det før.

Jeg håper så veldig å se en liten spire med et bankende hjerte❤️

Hehe, er nok ikke den første i rekken, men om 40 dager er det endelig min tur! Da har jeg bikket den magiske 12 ukers grensen, forhåpentligvis!

6 dager igjen, og det føles som en evighet. :joyful:
Lykke til til dere som skal i dag og i løpet av de neste dagene!

Jeg også. 6 timer igjen. Gruegleder meg!
Krysser fingre for bankene hjerter og riktig plassering hos oss begge.

Da har jeg fått bekreftet slående hjerte og perfekt størrelse på den lille! Var deilig å få vite at alt var helt i orden! Håper du får samme beskjed :Heartred

Var hos fastlege i dag grunnet spm vedrørende jobbsituasjon. Vi avtalte da første kontroll med blodprøver osv, så sier hun også at da kan vi gjøre en ultralyd mens jeg er der siden de nettopp har fått ulapparat. Fikk time 15 oktober, men jeg har jo allerede bestilt time til privat ul om 13 dager! Men vi jo veldig gjerne ha 2 stk :rolleyes: Men redd jeg ikke får hvis fastlege ser at jeg nettopp har vært på ultralyd :oops:

Back
Topp