Nedtelling til TUL

skal du tilbake å sjekke da?

Neste gang er jeg over 8 uker, så da måå jeg jo se noe om det skal være «liv laga».
Har hatt en MA tidligere, så klarer liksom ikke slå meg til ro med at alt er greit..
Ja jeg skal tilbake til han på fredag, men har også oppfølging på sykehuset på torsdag, da er jeg 7+0, så håper virkelig på å få sett noe da.. for helt ærlig føler jeg meg ikke kjempe gravid liksom :( men har ikke blødd eller noen ting. Men man vet jo aldri..

Ja jeg skal tilbake til han på fredag, men har også oppfølging på sykehuset på torsdag, da er jeg 7+0, så håper virkelig på å få sett noe da.. for helt ærlig føler jeg meg ikke kjempe gravid liksom :( men har ikke blødd eller noen ting. Men man vet jo aldri..

masse lykke til! :love2 Håper vi begge engster oss unødig, og at alt er bra..!

masse lykke til! :love2 Håper vi begge engster oss unødig, og at alt er bra..!
Tusen takk ❤️ Og ja det tror jeg at vi begge gjør :happy: er så rart, dette er mitt 4 barn, og var aldri så engstelig de første ukene med de andre. Akkurat som om hjernen min er fast bestemt på å være bekymret :p

4❤️

Får TUL på sykehuset iløpet av denne uka fikk jeg vite idag. Håper vi får se hjerteaktivitet ❤️ 5+6 idag.

Tusen takk ❤️ Og ja det tror jeg at vi begge gjør :happy: er så rart, dette er mitt 4 barn, og var aldri så engstelig de første ukene med de andre. Akkurat som om hjernen min er fast bestemt på å være bekymret :p

min nr 4 også! Så utrolig koselig at det er så mange som venter 3., 4., og enda flere :)

og ja! Eldre og klokere ;) og mer bekymret..!

min nr 4 også! Så utrolig koselig at det er så mange som venter 3., 4., og enda flere :)

Enig her, dette blir mitt tredje barn, og har aldri vært så nervøs som nå! :nailbiting::hilarious: Men håper og tror at alt kommer til å gå bra ❤️

I morgen og om 7 dager ❤️ Håper lille vokser som hen skal…

Er det fordi dere har IVF at så mange får
TUL på sykehuset? Vil også:angelic::smiley-bounce012
Jeg får via privat pga kjennskap og så skal jeg få via sykehuset pga kromosomavvik sist

Ja sant det ligger noe i det med alder??? Overtenker jo ALT:p

3!!❤️❤️❤️

10 dager igjen til TUL! Det skal bli fint å forhåpentligvis få en bekreftelse på at ting faktisk går framover.

Bare 3 dager igjen!

Endelig fått sendt e-konsultasjon til fastlegen for henvisning til TUL ❤️

Back
Topp