Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da er jeg 8+0
Dritskummelt faktiskÅååh så spennende![]()
jeg er så fysisk dårlig at jeg vet ikke om det er nerver, svangerskapet eller en god blanding
men greit å få vite om det er liv laga eller om jeg må belage meg på en ny prøveperiode

Ja forstår deg så godt!Dritskummelt faktiskjeg er så fysisk dårlig at jeg vet ikke om det er nerver, svangerskapet eller en god blanding
men greit å få vite om det er liv laga eller om jeg må belage meg på en ny prøveperiode
Selv om det er ingen indikasjon på at noe er galt![]()
08.30 heldigvis, så bare å levere guttungen i barnehagen og så kjøre avgårde til UL.. så håper jeg dagen blir reddet av gode nyheterJa forstår deg så godt!Når på dagen skal du?? Krysser alt jeg har for at spiren din vokser og trives i magen din
![]()

Dette skal gå bra!08.30 heldigvis, så bare å levere guttungen i barnehagen og så kjøre avgårde til UL.. så håper jeg dagen blir reddet av gode nyheter![]()

Lykke til!Halvannen time![]()
Tusen takkLykke til!![]()
Det gikk braDette skal gå bra!![]()
Se der jaDet gikk braUtvendig UL, ble målt til 7mm, så ca mellom 6+6 og 7+0 (akkurat der jeg selv tror jeg er). Så nå håper jeg på fortsatt gode UL-opplevelser videre og neste UL er om en uke
![]()
Jeg fikk se hjerteslag ja, og en fin og rund plommesekkSe der jaTenkt på deg idag. Så bra at det gikk fint
Du fikk se hjerteslag? Er så spent på mandag, da er jeg 6+4, så da bør jeg vel få se hjerteslag?
Så koseligJeg fikk se hjerteslag ja, og en fin og rund plommesekk
Du bør nok få se det ja![]()