Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra du fikk ny tima fortda har vi time samma dag. Jeg har også tidlig på dagen
da krysser jeg fingrene for oss
![]()

Det gikk over all forventning! og få høre den fine sterke hjertelydenHvordan gikk det på TUL i dag?![]()

også fikk time til Oul :

Det gikk over all forventning! og få høre den fine sterke hjertelydenogså fikk time til Oul :
Hvordan gikk det med deg?![]()

Alt så veldig bra ut, og den lille ble målt til akkurat så langt som jeg trodde
Magisk å være på TUL Så godt og høreSå bra, godt å høre alt gikk over all forventning
Det gikk bra her også, mye bevegelse, hjertet som slo og hun beroliga meg veldig.Alt så veldig bra ut, og den lille ble målt til akkurat så langt som jeg trodde
Magisk å være på TUL
Så heldig du er som fikk time til OUL, jeg må snakke med legen/helsesøster om det når jeg har time der.
også så godt for oss nor di spreller og hjerte slår inni der 
Har ikke fått komme noe ekstra, tar alt privater vel først etter 3 ganger man har mistet, at man får mer oppfølging. Så det koster jo litt med privat ultralyd, men det gjør meg ingen ting. Betaler mer enn gjerne for å se at alt står bra til. Og gjør det ikke det, vil jeg heller få vite det så raskt som mulig enn å gå og tro at alt er fint.
Krysser fingrene for at alt ser bra ut hos deg i morgen!
Så, kun 1 dag igjen til TUL nr. 2!![]()

Så koselig at du spør!hvordan gikk det?![]()
Så at embryoet hadde vokst en del siden sist, og vi både så/hørte hjertelyden!
så takknemlig for det!! Men kjenner jeg ikke helt klarer å juble av glede helt ennå, er fortsatt veldig redd for at det kan gå galt! Men prøver å si til meg selv, at jeg ER gravid nå! Og prøve å nyte det
Kan jeg spørre hvor lang din målte og fikk du høre hjertelyden? Hva var den evt? Syns det er greit å sammenligne med andre som er kommet ca like langt som meg Så koselig at du spør!
Det gikk heldigvis veldig fint!Så at embryoet hadde vokst en del siden sist, og vi både så/hørte hjertelyden!
så takknemlig for det!! Men kjenner jeg ikke helt klarer å juble av glede helt ennå, er fortsatt veldig redd for at det kan gå galt! Men prøver å si til meg selv, at jeg ER gravid nå! Og prøve å nyte det
Litt usikker på eksakt hvor langt jeg er på vei, men terminen er 21/22 november sa gynekologen. Jordmor sier 21. november. Men er usikker på eksakt uke og dag når jeg skal telle. Vet når eggløsning var, men ikke når egget festa seg selvfølgelig. Men regner som jeg har gjort foreløpig fremover.
Så at det gikk fint for deg også!! Så utrolig gøy!Kan jeg spørre hvor lang din målte og fikk du høre hjertelyden? Hva var den evt? Syns det er greit å sammenligne med andre som er kommet ca like langt som meg
![]()
så den var veldig fin

Hjertelyden var ca 150, så det er braHjertelyden lå mellom 145-152så den var veldig fin
Babyen ble målt til 2.21 cm
målte meg til og ver to dager lengre en jeg har har kommet fram til. Men jeg stoler på min siden jeg vet hvilken dag unnfangelsen fant sted, for to dager lenger passe ikke siden da var ikke manne kom hjem fra jobb (offshore)
hva ble din målt til? Fikk du vite hvor mye hjertelyden var på?![]()

Hjertelyden var ca 150, så det er bramin målte 1,46 cm, så det er jo noe mindre enn din! Men da kan det stemme med eggløsning og at egget festa seg noen dager etter. Mulig jeg «bare» er 8+2/8+3 da, men er vanskelig å si. Får bare håpe at alt er bra
![]()

det var et godt tegn sa gynekologen til meg i dag 
Ja er det jeg tenkte også, at en ultralyd i uke 12 vil gi meg en bedre pekepinn på hvor jeg er i løypaFin hjertelyd det
Ja det kan det jo, men ultralyd rundt ca 12 uker vil si ganske bra hvor langt man er på vei
Skal du på ny TUL?
også veldig positivt at hjerte slår så bradet var et godt tegn sa gynekologen til meg i dag
![]()

Tenker det samme eg også! Nå har jeg ikke flere da, så da må jeg bestille privat. Men tenker det er greit for da går mannen vert me han får jo ikke være med på OUL hellerJa er det jeg tenkte også, at en ultralyd i uke 12 vil gi meg en bedre pekepinn på hvor jeg er i løypa
Ja, tenkte en ny TUL om to-ish uker! Hva med deg? Blir 12 uker neste gang?
Så godt å høre! Ja fornøyd med hjertelyden![]()
han er jo selvfølgelig reist på sjøen igjen nor den er! 

Ja, ikke sant! Skjønner det, siden mannen ikke får vært med på OUL. Bare å bestille da!Tenker det samme eg også! Nå har jeg ikke flere da, så da må jeg bestille privat. Men tenker det er greit for da går mannen vert me han får jo ikke være med på OUL hellerhan er jo selvfølgelig reist på sjøen igjen nor den er!
Også vil jeg være på den sikre siden at alt går fint![]()

da er vi 12 uker