Nedtelling til TUL

Det gikk over all forventning! og få høre den fine sterke hjertelyden :sad010:Heartredogså fikk time til Oul ::love7
Hvordan gikk det med deg? :Heartred

Så bra, godt å høre alt gikk over all forventning:Heartred

Det gikk bra her også, mye bevegelse, hjertet som slo og hun beroliga meg veldig. :Heartred Alt så veldig bra ut, og den lille ble målt til akkurat så langt som jeg trodde:love7 Magisk å være på TUL :)

Så heldig du er som fikk time til OUL, jeg må snakke med legen/helsesøster om det når jeg har time der.

Så bra, godt å høre alt gikk over all forventning:Heartred

Det gikk bra her også, mye bevegelse, hjertet som slo og hun beroliga meg veldig. :Heartred Alt så veldig bra ut, og den lille ble målt til akkurat så langt som jeg trodde:love7 Magisk å være på TUL :)

Så heldig du er som fikk time til OUL, jeg må snakke med legen/helsesøster om det når jeg har time der.
Så godt og høre :Heartred også så godt for oss nor di spreller og hjerte slår inni der :Heartred

Har hvert en gang! Men skal igjen og se kjønn og 25dager:D

Har ikke fått komme noe ekstra, tar alt privat :) er vel først etter 3 ganger man har mistet, at man får mer oppfølging. Så det koster jo litt med privat ultralyd, men det gjør meg ingen ting. Betaler mer enn gjerne for å se at alt står bra til. Og gjør det ikke det, vil jeg heller få vite det så raskt som mulig enn å gå og tro at alt er fint.

Krysser fingrene for at alt ser bra ut hos deg i morgen! :):Heartred

Så, kun 1 dag igjen til TUL nr. 2! :nailbiting::Heartred

hvordan gikk det?:Heartred

hvordan gikk det?:Heartred
Så koselig at du spør! :Heartred
Det gikk heldigvis veldig fint! :Heartred Så at embryoet hadde vokst en del siden sist, og vi både så/hørte hjertelyden! :love7 så takknemlig for det!! Men kjenner jeg ikke helt klarer å juble av glede helt ennå, er fortsatt veldig redd for at det kan gå galt! Men prøver å si til meg selv, at jeg ER gravid nå! Og prøve å nyte det :) Litt usikker på eksakt hvor langt jeg er på vei, men terminen er 21/22 november sa gynekologen. Jordmor sier 21. november. Men er usikker på eksakt uke og dag når jeg skal telle. Vet når eggløsning var, men ikke når egget festa seg selvfølgelig. Men regner som jeg har gjort foreløpig fremover.

Så at det gikk fint for deg også!! Så utrolig gøy! :Heartred Kan jeg spørre hvor lang din målte og fikk du høre hjertelyden? Hva var den evt? Syns det er greit å sammenligne med andre som er kommet ca like langt som meg :)

Så koselig at du spør! :Heartred
Det gikk heldigvis veldig fint! :Heartred Så at embryoet hadde vokst en del siden sist, og vi både så/hørte hjertelyden! :love7 så takknemlig for det!! Men kjenner jeg ikke helt klarer å juble av glede helt ennå, er fortsatt veldig redd for at det kan gå galt! Men prøver å si til meg selv, at jeg ER gravid nå! Og prøve å nyte det :) Litt usikker på eksakt hvor langt jeg er på vei, men terminen er 21/22 november sa gynekologen. Jordmor sier 21. november. Men er usikker på eksakt uke og dag når jeg skal telle. Vet når eggløsning var, men ikke når egget festa seg selvfølgelig. Men regner som jeg har gjort foreløpig fremover.

Så at det gikk fint for deg også!! Så utrolig gøy! :Heartred Kan jeg spørre hvor lang din målte og fikk du høre hjertelyden? Hva var den evt? Syns det er greit å sammenligne med andre som er kommet ca like langt som meg :)

Hjertelyden lå mellom 145-152 :smug: så den var veldig fin :D
Babyen ble målt til 2.21 cm :happy:
målte meg til og ver to dager lengre en jeg har har kommet fram til. Men jeg stoler på min siden jeg vet hvilken dag unnfangelsen fant sted, for to dager lenger passe ikke siden da var ikke manne kom hjem fra jobb (offshore) :joyful:

hva ble din målt til? Fikk du vite hvor mye hjertelyden var på? :):)

Hjertelyden lå mellom 145-152 :smug: så den var veldig fin :D
Babyen ble målt til 2.21 cm :happy:
målte meg til og ver to dager lengre en jeg har har kommet fram til. Men jeg stoler på min siden jeg vet hvilken dag unnfangelsen fant sted, for to dager lenger passe ikke siden da var ikke manne kom hjem fra jobb (offshore) :joyful:

hva ble din målt til? Fikk du vite hvor mye hjertelyden var på? :):)
Hjertelyden var ca 150, så det er bra :) min målte 1,46 cm, så det er jo noe mindre enn din! Men da kan det stemme med eggløsning og at egget festa seg noen dager etter. Mulig jeg «bare» er 8+2/8+3 da, men er vanskelig å si. Får bare håpe at alt er bra :Heartred:love7

Hjertelyden var ca 150, så det er bra :) min målte 1,46 cm, så det er jo noe mindre enn din! Men da kan det stemme med eggløsning og at egget festa seg noen dager etter. Mulig jeg «bare» er 8+2/8+3 da, men er vanskelig å si. Får bare håpe at alt er bra :Heartred:love7

Fin hjertelyd det :Heartred
Ja det kan det jo, men ultralyd rundt ca 12 uker vil si ganske bra hvor langt man er på vei xsmile9
Skal du på ny TUL?
også veldig positivt at hjerte slår så bra :Heartreddet var et godt tegn sa gynekologen til meg i dag :love2

Fin hjertelyd det :Heartred
Ja det kan det jo, men ultralyd rundt ca 12 uker vil si ganske bra hvor langt man er på vei xsmile9
Skal du på ny TUL?
også veldig positivt at hjerte slår så bra :Heartreddet var et godt tegn sa gynekologen til meg i dag :love2
Ja er det jeg tenkte også, at en ultralyd i uke 12 vil gi meg en bedre pekepinn på hvor jeg er i løypa :D
Ja, tenkte en ny TUL om to-ish uker! Hva med deg? Blir 12 uker neste gang?
Så godt å høre! Ja fornøyd med hjertelyden:Heartred

Ja er det jeg tenkte også, at en ultralyd i uke 12 vil gi meg en bedre pekepinn på hvor jeg er i løypa :D
Ja, tenkte en ny TUL om to-ish uker! Hva med deg? Blir 12 uker neste gang?
Så godt å høre! Ja fornøyd med hjertelyden:Heartred
Tenker det samme eg også! Nå har jeg ikke flere da, så da må jeg bestille privat. Men tenker det er greit for da går mannen vert me han får jo ikke være med på OUL heller :shifty: han er jo selvfølgelig reist på sjøen igjen nor den er!
Også vil jeg være på den sikre siden at alt går fint :happy::happy:

Tenker det samme eg også! Nå har jeg ikke flere da, så da må jeg bestille privat. Men tenker det er greit for da går mannen vert me han får jo ikke være med på OUL heller :shifty: han er jo selvfølgelig reist på sjøen igjen nor den er!
Også vil jeg være på den sikre siden at alt går fint :happy::happy:
Ja, ikke sant! Skjønner det, siden mannen ikke får vært med på OUL. Bare å bestille da!:):Heartred

121FA367-AFBF-44EF-9D45-280E9F52FBA6.jpeg
Er så lettet! :joyful: Tul #2 i dag og alt så bra ut:joyful: Mini er 2,87cm, hjertet var sterkt, og alt så bra ut:) Morkaken er på fremre vegg (som den har vært i da 5 av mine 6 svangerskap), så da får jeg forberede meg på å kjenne spark senere denne gangen også;)

Back
Topp