Nedtelling til TUL

Skal imorgen tidlig :)

Skulle ny ultralyd om 4 uker, altså nå under 3 uker til, men skulle få innkallelse i posteneller per telefon. Ikke hørt fra de. Tror jeg skal prøve å ringe dem i løpet av uken... :)

Skal i dag, 11+0

Skal egentlig om 1 uke (12+4) men har så lyst å dra ila denne uken istedenfor. Er så utålmodig:banghead: Vil bare se at den lille har det bra og at alt er som det skal der inne.

Mannen mener vi skal holde oss til timen om 1 uke, det er hos samme vi har vært hos på de to andre ultralydene.. Jeg har bestilt en time på torsdag (12+0) (samme sted men annen ultralydjordmor) men usikker på om jeg klarer å overtale han til at vi går for den timen..

Hva ville dere gjort?

Ps ut fra siste tul så målte jeg noen dager frem, dvs jeg vil sannsynligvis være 12+4 på torsdag og 13+1 neste mandag..

Skal egentlig om 1 uke (12+4) men har så lyst å dra ila denne uken istedenfor. Er så utålmodig:banghead: Vil bare se at den lille har det bra og at alt er som det skal der inne.

Mannen mener vi skal holde oss til timen om 1 uke, det er hos samme vi har vært hos på de to andre ultralydene.. Jeg har bestilt en time på torsdag (12+0) (samme sted men annen ultralydjordmor) men usikker på om jeg klarer å overtale han til at vi går for den timen..

Hva ville dere gjort?

Ps ut fra siste tul så målte jeg noen dager frem, dvs jeg vil sannsynligvis være 12+4 på torsdag og 13+1 neste mandag..
Hvis du uansett er over 12 uker på torsdag hadde jeg bare dratt da:D

Hvis du uansett er over 12 uker på torsdag hadde jeg bare dratt da:D
Ja sant. Den eneste forskjellen mellom de dagene er tiden. Vi har tatt nipt så vet kjønn og at det er lav risiko for avvik så det er organgjennomgang nå på denne timen og det skal man kunne gjøre like godt 12+0/12+4 som 12+4/13+1 ! Bare skjønner ikke hvorfor han setter seg sånn på bakbeina. Tror bare han syns hun vi har gått til er helt superflink (ja det er hun absolutt), men alle på denne klinikken tror jeg er superflinke så..

Var idag :) neste er 14. Mai

3 dager til ultralyd nr 2. da er jeg 12+1, og om at er fint så er planen å fortelle de nærmeste :shy:

23 dager

Back
Topp