Nedtelling til TUL

Hvordan gikk det med deg idag?:Heartred

Ja, hvordan gikk det? Har sett etter oppdatering fra deg i hele kveld :Heartred

Så koselig at dere tenker på meg. Jeg la inn en liten oppdatering under «Bilder fra TUL».
Alt så veldig fint ut i dag. Så en liten spire med bankende hjerte. Ble målt til 8+4, som stemmer ganske greit med egne beregninger som er 8+6 ut fra EL. Fikk ikke noe bilde med meg, så ikke noe å vise dessverre.

Ble satt opp på en ny UL om en mnd. Da er jeg akkurat i uke 13. Det var omtrent da MA ble oppdaget sist (selv om fosteret døde i uke 8), så han tenkte det var greit å ha en til da for sikkerhetsskyld.

Klarte ikke dy meg, så jeg ringte sykehuset idag pga mine bekymringer etter at jeg har hatt blødninger ca annenhver dag hele påsken.. Fikk ny time i morgen:nailbiting:

Så godt å høre. Lykke til i morgen!

8 dager!

Var på min 3 ul idag (pga blødninger). Alt så heldigvis fint ut med lille klumpen:Heartred Møtte på verdens mest forståelsesfulle lege som skjønte bekymringene mine godt, og han satte meg derfor opp på en etterkontroll om 2 uker:angelic: Jeg har visst en blodansamling som skal ut, og han sa det så fint at «selv om jeg sier til deg at du kommer til å blø mer fremover så kommer du likevel til å bli bekymret igjen også ender du opp her uansett, så derfor er det like greit å sette deg opp på en planlagt time sånn at vi får fulgt med på at alt går bra»:rolleyes:
Så neste ul er om 16 dager. Da er jeg 11+2. Er det innafor å spørre om sykehuset kan se etter avvik osv da? Hvis det er mulig så tidlig, og hvis de har bra nok utstyr:p Ellers har jeg jo bestilt privat ul i uke 12, nettopp til det formålet. Så i verste fall så tar jeg bare den timen der også:joyful:

Jeg har time senere i dag. Veldig nervøs og spent.

Vel overstått tul i dag 9+1! Perfekt liten bamsemums, målte til 9+2:Heartred To armer og to bein - bedre kan det vel ikke bli!

Veldig lettet!!
Alt så fint ut på ultralyden i dag :Heartred
Fikk se en liten bønne med armknopper og benknopper. Hjertelyd 160 slag i minuttet - verdens fineste lyd! Målt til 14 mm.
Ble satt frem 5 dager fra 7+4 til 8+2. stemmer greit forholdt il at jeg testet positivt så tidlig. Endrer dere termindato her på babyverden hvis dere blir flyttet frem/tilbake på tidlig ultralyd?
holder alle tomler og Skal glede meg over dette :Heartred
Hvor tidlig testet du positiv?

Back
Topp