Nedtelling til Tul

Om to dager. Da skal jeg være 6+4

Kan dere som har tidlig ultralyd legge ut en ny tråd under Våre Bilder, med ultralydbilde på?
Aner ikke hva jeg kan forvente meg på 9+0, men det hadde vært en koselig nedtelling å få se deres bilder etterhvert som ukene går :)

17 dager til jeg skal.

Fortell når du har vært der[emoji4]

Da var jeg ferdig [emoji4] Vi så en liten babyklump på 8mm, og ett hjerte som banket så fint [emoji173][emoji173]
Gyn mente at siden jeg var så tidlig (7+1), var det 10% sjanse for abort, så han ville ikke fortalt om den til noen enda [emoji15] Synest det var litt deprimerende sagt, men jeg må bare overse den kommentaren. Jeg har ett bankende hjerte, en baby som er der den skal være, og over 90% sjanse for at dette går som det skal [emoji173] og ikke minst var der bare 1 [emoji23] Jeg har vært så dårlig i det siste, at vi var litt bekymret for om der skulle være flere [emoji23]

Da var jeg ferdig [emoji4] Vi så en liten babyklump på 8mm, og ett hjerte som banket så fint [emoji173][emoji173]
Gyn mente at siden jeg var så tidlig (7+1), var det 10% sjanse for abort, så han ville ikke fortalt om den til noen enda [emoji15] Synest det var litt deprimerende sagt, men jeg må bare overse den kommentaren. Jeg har ett bankende hjerte, en baby som er der den skal være, og over 90% sjanse for at dette går som det skal [emoji173] og ikke minst var der bare 1 [emoji23] Jeg har vært så dårlig i det siste, at vi var litt bekymret for om der skulle være flere [emoji23]
Fikk du tatt bilde da?:D

Så bra[emoji4] Den følger vekstkurven perfekt!

Måtte bytte time fra fredag til torsdag, så kun to dager igjen nå :) Er forberedt på at det er alt for tidlig å se så mye, men jeg klarer ikke å vente noe lengre!! Skal være 6+2 på torsdag ;)

Måtte bytte time fra fredag til torsdag, så kun to dager igjen nå :) Er forberedt på at det er alt for tidlig å se så mye, men jeg klarer ikke å vente noe lengre!! Skal være 6+2 på torsdag ;)

Hvis utstyret er bra kan du se hjertebank, inni en bitteliten hvit prikk som er inni en kjempestor svart pose[emoji14]

Fikk du tatt bilde da?:D

Jeg glemte helt av å be om eller ta bilde [emoji23] Kom på det når jeg kom ut på parkeringsplassen, men da var det litt sent [emoji39] litt kjedelig, men jeg fikk jo svarene jeg ønsket der inne, så det er det viktigste [emoji173]

Hvis utstyret er bra kan du se hjertebank, inni en bitteliten hvit prikk som er inni en kjempestor svart pose
emoji14.png
Ok, det blir veldig spennende! :) Håper jeg får se det! Typisk at de har ræva utstyr der da men, får bare vente å se :rolleyes: Fikk du noe indikasjon på at det ville gå riktig vei, eller kunne de ikke si noe om det?

Ok, det blir veldig spennende! :) Håper jeg får se det! Typisk at de har ræva utstyr der da men, får bare vente å se :rolleyes: Fikk du noe indikasjon på at det ville gå riktig vei, eller kunne de ikke si noe om det?

Aldri noen garanti[emoji28] Men det så jo veldig bra ut

Back
Topp