Chriistiinax
Forelsket i forumet
Om to dager. Da skal jeg være 6+4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1 liten time igjen [emoji33]
Fortell når du har vært der[emoji4]
Fikk du tatt bilde da?Da var jeg ferdig [emoji4] Vi så en liten babyklump på 8mm, og ett hjerte som banket så fint [emoji173][emoji173]
Gyn mente at siden jeg var så tidlig (7+1), var det 10% sjanse for abort, så han ville ikke fortalt om den til noen enda [emoji15] Synest det var litt deprimerende sagt, men jeg må bare overse den kommentaren. Jeg har ett bankende hjerte, en baby som er der den skal være, og over 90% sjanse for at dette går som det skal [emoji173] og ikke minst var der bare 1 [emoji23] Jeg har vært så dårlig i det siste, at vi var litt bekymret for om der skulle være flere [emoji23]
Da var jeg ferdig [emoji4] Vi så en liten babyklump på 8mm, og ett hjerte som banket så fint [emoji173][emoji173]
Gyn mente at siden jeg var så tidlig (7+1), var det 10% sjanse for abort, så han ville ikke fortalt om den til noen enda [emoji15] Synest det var litt deprimerende sagt, men jeg må bare overse den kommentaren. Jeg har ett bankende hjerte, en baby som er der den skal være, og over 90% sjanse for at dette går som det skal [emoji173] og ikke minst var der bare 1 [emoji23] Jeg har vært så dårlig i det siste, at vi var litt bekymret for om der skulle være flere [emoji23]
Måtte bytte time fra fredag til torsdag, så kun to dager igjen nå Er forberedt på at det er alt for tidlig å se så mye, men jeg klarer ikke å vente noe lengre!! Skal være 6+2 på torsdag
Fikk du tatt bilde da?
Så bra[emoji4] Den følger vekstkurven perfekt!
Ok, det blir veldig spennende! Håper jeg får se det! Typisk at de har ræva utstyr der da men, får bare vente å se Fikk du noe indikasjon på at det ville gå riktig vei, eller kunne de ikke si noe om det?Hvis utstyret er bra kan du se hjertebank, inni en bitteliten hvit prikk som er inni en kjempestor svart pose
Ok, det blir veldig spennende! Håper jeg får se det! Typisk at de har ræva utstyr der da men, får bare vente å se Fikk du noe indikasjon på at det ville gå riktig vei, eller kunne de ikke si noe om det?
Ok Får bare vente og håpe på det besteAldri noen garanti[emoji28] Men det så jo veldig bra ut