Chriistiinax
Forelsket i forumet
Om to dager. Da skal jeg være 6+4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1 liten time igjen [emoji33]
Fortell når du har vært der[emoji4]
Fikk du tatt bilde da?Da var jeg ferdig [emoji4] Vi så en liten babyklump på 8mm, og ett hjerte som banket så fint [emoji173][emoji173]
Gyn mente at siden jeg var så tidlig (7+1), var det 10% sjanse for abort, så han ville ikke fortalt om den til noen enda [emoji15] Synest det var litt deprimerende sagt, men jeg må bare overse den kommentaren. Jeg har ett bankende hjerte, en baby som er der den skal være, og over 90% sjanse for at dette går som det skal [emoji173] og ikke minst var der bare 1 [emoji23] Jeg har vært så dårlig i det siste, at vi var litt bekymret for om der skulle være flere [emoji23]
Da var jeg ferdig [emoji4] Vi så en liten babyklump på 8mm, og ett hjerte som banket så fint [emoji173][emoji173]
Gyn mente at siden jeg var så tidlig (7+1), var det 10% sjanse for abort, så han ville ikke fortalt om den til noen enda [emoji15] Synest det var litt deprimerende sagt, men jeg må bare overse den kommentaren. Jeg har ett bankende hjerte, en baby som er der den skal være, og over 90% sjanse for at dette går som det skal [emoji173] og ikke minst var der bare 1 [emoji23] Jeg har vært så dårlig i det siste, at vi var litt bekymret for om der skulle være flere [emoji23]
Måtte bytte time fra fredag til torsdag, så kun to dager igjen nåEr forberedt på at det er alt for tidlig å se så mye, men jeg klarer ikke å vente noe lengre!! Skal være 6+2 på torsdag
![]()
Fikk du tatt bilde da?![]()
Så bra[emoji4] Den følger vekstkurven perfekt!
Ok, det blir veldig spennende!Hvis utstyret er bra kan du se hjertebank, inni en bitteliten hvit prikk som er inni en kjempestor svart pose![]()
Ok, det blir veldig spennende!Håper jeg får se det! Typisk at de har ræva utstyr der da men, får bare vente å se
Fikk du noe indikasjon på at det ville gå riktig vei, eller kunne de ikke si noe om det?
Ok Får bare vente og håpe på det besteAldri noen garanti[emoji28] Men det så jo veldig bra ut