Nedtelling til Tul

I bilen på vei nå, halvtime igjen. Masse, masse lykke til!! [emoji256]

Min er 3 mm lang og har hjerteslag[emoji173]️ akkurat så stor som den skal være! De forrige gangene har den vært for liten, men nå var den "stor" og fin[emoji4] Crinone har hatt en virkning[emoji173]️

Hvordan gikk det?

Min er 3 mm lang og har hjerteslag[emoji173]️ akkurat så stor som den skal være! De forrige gangene har den vært for liten, men nå var den "stor" og fin[emoji4] Crinone har hatt en virkning[emoji173]️

Hvordan gikk det?

Truende abort. Ser ikke bra ut. Men gratulerer så mye!

Men fant de noe mer?

Hun kunne ikke si noe sikkert. Veldig hyggelig dame som ringte meg opp igjen nå for å fortelle at hcg har steget til nesten 7000 (fra 2780 på mandag). Muligheten er jo der for at jeg er kortere på vei enn menstermin skulle tilsi. Kan ikke gjøre annet enn å vente. Får uansett ikke gjort noe til eller fra.

Hun kunne ikke si noe sikkert. Veldig hyggelig dame som ringte meg opp igjen nå for å fortelle at hcg har steget til nesten 7000 (fra 2780 på mandag). Muligheten er jo der for at jeg er kortere på vei enn menstermin skulle tilsi. Kan ikke gjøre annet enn å vente. Får uansett ikke gjort noe til eller fra.

Da hadde du rett i det med å fortsatt måtte vente[emoji15]

Krysset fingrene for at du er kortere på vei enn du trodde!

2 uker igjen til tul her, og jeg synes tiden går sååå seint! Vi er på ferie, og jeg klarer ikke helt å nyte ferien, kjenner jeg... Skulle ønske tul var overstått med bedre resultat enn sist..

Jeg har bestilt tidlig ultralyd neste fredag, da er jeg i følge menstermin 6+1. Hun jeg snakket med sa at man kanskje ikke kunne se (eller høre?) hjertet så tidlig. Blir uansett veldig spennende! Aner ikke hva jeg kommer til!
Så kun en uke igjen for meg :hungry:

Så kjedelig å høre om (og lese seg opp på) truende abort! Det er så mye begreper jeg ikke visste om før jeg ble gravid...

21 dager igjen til min time, da er jeg 9+0 og hjemme fra ferie.

Back
Topp