Nedtelling til Tul

Vi får telle ned sammen da! :nailbiting: Jeg skulle ønske det var i morgen.. såååmye mer spent denne gangen, sist forventrt jeg liksom bare at alt skulle være ok...

Ja jeg var like redd sist og jeg. Har aldri mistet eller noe men brukte 4 år på førstemann så var livredd noe skulle skje når jeg endelig ble gravid etter prøverør[emoji28]

Men jeg gleder meg. Håper virkelig det går bra og at man bare kan slappe av etter det[emoji16]

Ikke så veldig "tidlig" men har bestilt til 15 august, da 11 uker på vei om alt går vår vei [emoji173]️[emoji2]

Har bestilt til 27. juli, er da 9+0

Ingen grunn annet enn jeg har lyst...
Venninnen min tok i uke 12, da var det jo masse bevegelse og armer og bein og hjerne.

Hva kan man egentlig forvente i uke 9? Mer enn hjerteslag?

Jeg skal om 2,5 uke! Da er vi forhåpentligvis 7+0. Siden det er sommer får vi ikke gjort det på klinikken vår, så den ultralyden som er inkludert i forsøket tenker vi å ta rundt uke 12❤️

16 dager til tul [emoji7] da er jeg 6+5. Dette blir kun for å høre hjerteslag og bare titte på nurket før vi drar på ferie [emoji173]️

Venter på innkalling til tidlig ultralyd. Aldri hatt en positiv UL, så jeg er fryktelig spent. Er 5+6 i dag.

Da har jeg fått time til TUL på fredag, da er jeg 6+4. Dette blir 3 lange dager. Venter også svar på blodprøve jeg tok i går. Er så redd for at hcg ikke har steget nok. Skulle ønske jeg bare kunne glede meg over graviditeten, men det er ikke så lett [emoji17]

Da har jeg fått time til TUL på fredag, da er jeg 6+4. Dette blir 3 lange dager. Venter også svar på blodprøve jeg tok i går. Er så redd for at hcg ikke har steget nok. Skulle ønske jeg bare kunne glede meg over graviditeten, men det er ikke så lett [emoji17]
Lykke til! Kan du ikke ringe legen og spørre etter resultat?

Lykke til! Kan du ikke ringe legen og spørre etter resultat?

Tok den i går, så tar nok fortsatt noen dager. Blir ikke akkurat prioritert, selv om jeg har hatt to tidligere svangerskap utenfor livmor. Tok en blodprøve i forrige uke (5+2), og hcg var da 1170. Men umulig å si noe om det før vi får svar på blodprøven jeg tok i går.
Sukk, jeg savner den gamle fastlegen min.

Selvfølgelig har legen min ferie nå! [emoji20] snakket med en annen idag, men hun kunne ikke ta en avgjørelse på om jeg kunne få det og skulle snakke med noen andre. Hallo, jeg har mista 4 ganger! [emoji20]

Hei[emoji4] da skal vi på samme dag. Jeg er kun 5+6 på fredag. Hva er dine opplevelser fra før?

Hei[emoji4] da skal vi på samme dag. Jeg er kun 5+6 på fredag. Hva er dine opplevelser fra før?

Måtte fredag komme fort! Har hatt to EXU og en SA. Vært igjennom IVF, men ga opp for 3 år siden. Så dette var en overraskelse. Er 7 år siden sist jeg var gravid. Skal bli godt å få TUL overstått, selv om det ikke er garantert at det er noe å se så tidlig.

Måtte fredag komme fort! Har hatt to EXU og en SA. Vært igjennom IVF, men ga opp for 3 år siden. Så dette var en overraskelse. Er 7 år siden sist jeg var gravid. Skal bli godt å få TUL overstått, selv om det ikke er garantert at det er noe å se så tidlig.

For en hyggelig overraskelse[emoji4](?)
Du må oppdatere etterpå[emoji4] hvilken tid skal du?
Jeg skal kl 13. Vet ikke hva vi kan se så tidlig, jeg ønsker i det minste å se om det er noe der. Har opplevd 1 blæremola, 1 kjemisk og 3 MA.

For en hyggelig overraskelse[emoji4](?)
Du må oppdatere etterpå[emoji4] hvilken tid skal du?
Jeg skal kl 13. Vet ikke hva vi kan se så tidlig, jeg ønsker i det minste å se om det er noe der. Har opplevd 1 blæremola, 1 kjemisk og 3 MA.

Da skal vi faktisk helt samtidig. Masse, masse lykke til!!

Jeg skal på tul om 12 dager. Da er jeg antageligvis 6+4. Tror dere jeg kan håpe på å høre hjertet da, eller er det for tidlig?

Jeg skal på tul om 12 dager. Da er jeg antageligvis 6+4. Tror dere jeg kan håpe på å høre hjertet da, eller er det for tidlig?

Du skal kunne høre hjertet da ja [emoji4]
I min gravid app står det at hjertet begynner å slå 22-23 dager etter befruktning.

Last edited:
Back
Topp