Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble henvist av fastlegen fordi jeg har mistet flere ganger. Skal når jeg er 7+5, akkurat 3 uker til!
Vi får telle ned sammen da! Jeg skulle ønske det var i morgen.. såååmye mer spent denne gangen, sist forventrt jeg liksom bare at alt skulle være ok...Samme som meg da[emoji16]
Vi får telle ned sammen da! Jeg skulle ønske det var i morgen.. såååmye mer spent denne gangen, sist forventrt jeg liksom bare at alt skulle være ok...
Lykke til! Kan du ikke ringe legen og spørre etter resultat?Da har jeg fått time til TUL på fredag, da er jeg 6+4. Dette blir 3 lange dager. Venter også svar på blodprøve jeg tok i går. Er så redd for at hcg ikke har steget nok. Skulle ønske jeg bare kunne glede meg over graviditeten, men det er ikke så lett [emoji17]
Lykke til! Kan du ikke ringe legen og spørre etter resultat?
Da har jeg fått time til TUL på fredag, da er jeg 6+4. Dette blir 3 lange dager. Venter også svar på blodprøve jeg tok i går. Er så redd for at hcg ikke har steget nok. Skulle ønske jeg bare kunne glede meg over graviditeten, men det er ikke så lett [emoji17]
Hei[emoji4] da skal vi på samme dag. Jeg er kun 5+6 på fredag. Hva er dine opplevelser fra før?
Måtte fredag komme fort! Har hatt to EXU og en SA. Vært igjennom IVF, men ga opp for 3 år siden. Så dette var en overraskelse. Er 7 år siden sist jeg var gravid. Skal bli godt å få TUL overstått, selv om det ikke er garantert at det er noe å se så tidlig.
For en hyggelig overraskelse[emoji4](?)
Du må oppdatere etterpå[emoji4] hvilken tid skal du?
Jeg skal kl 13. Vet ikke hva vi kan se så tidlig, jeg ønsker i det minste å se om det er noe der. Har opplevd 1 blæremola, 1 kjemisk og 3 MA.
Jeg skal på tul om 12 dager. Da er jeg antageligvis 6+4. Tror dere jeg kan håpe på å høre hjertet da, eller er det for tidlig?