Nedtelling til Tul

Ble henvist idag, så aner ikke når det blir. Legen spurte ikke engang når siste mens var, så er ikke godt for sykehuset å vite når de skal gi meg time [emoji849][emoji85]

Fikk time på tirsdag [emoji173] Rett etter jeg fikk timen merket jeg møtk utflod, så gleder meg veldig til å komme inn [emoji4]

Vi har 22 dager igjen til vi skal på TUL, føles som en uoverkommelig evighet :O Kunne nok fått det tidligere, men vi ønsket å ha det i uke 8, så da ble det sånn :)

Tenk i morgen[emoji4] Er du nervøs?

Jeg er så nervøs og spent. Enn du? Forbereder meg på det verste, håper på det beste. Har egentlig planer om å reise på hytta i helgen, men vi får se. Litt langt til lege og sykehus derfra om noe skulle være galt. At det går an å bli så koko i hodet av noe som egentlig er så normalt [emoji848]

Jeg er så nervøs og spent. Enn du? Forbereder meg på det verste, håper på det beste. Har egentlig planer om å reise på hytta i helgen, men vi får se. Litt langt til lege og sykehus derfra om noe skulle være galt. At det går an å bli så koko i hodet av noe som egentlig er så normalt [emoji848]

Jeg er ikke nervøs enda, men dritsur og kjenner meg litt deprimert. Litt stressa også. Det som er så dumt er at jeg har fått litt troa på at det kan være bra. Vil ikke bli skuffa[emoji15]

Jeg er ikke nervøs enda, men dritsur og kjenner meg litt deprimert. Litt stressa også. Det som er så dumt er at jeg har fått litt troa på at det kan være bra. Vil ikke bli skuffa[emoji15]

Jeg har veldig behov for å være alene i dag. Ble lite søvn i natt, og i dag er jeg trøtt og usosial. Men om drøye 20 timer så vet vi forhåpentligvis litt mer. Med min flaks så klarer de vel ikke å si noe sikkert, og så blir det mer venting. Jeg hater å vente.

Back
Topp