12 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!! Men i dag er det "bare" to uker til!Det er SÅ lenge til hehe![]()
Hvor langt er du på vei når du skal ha tul? Jeg er 7+3 den dagen, er på jobbreise før så kan sannsynligvis ikke gå tidligere selv om jeg gjerne ville!Så fantastiskEr så lettetEtter BO i august var det så kjekt å endelig kunne se en liten bebis på skjermen
Alt så tipp topp ut. Er 7+0 i dag, men ble estimert til å være 7+4 eller 7+5
Vis vedlegget 419591

Gratulerer så mye!Yes 14 dager. Jeg er 8+3 den dagenJa!! Men i dag er det "bare" to uker til!Hvor langt er du på vei når du skal ha tul? Jeg er 7+3 den dagen, er på jobbreise før så kan sannsynligvis ikke gå tidligere selv om jeg gjerne ville!

Ja det er kun i uke 12/13 som vi får gjennom det offentlige. Jeg prøver å holde meg til uke 12/13 selv, men kjenner at det føles veldig lenge tilJeg var hos legen i dag og fortalte om graviditeten. Hun sa at hvis jeg ønsker en tidligere UL enn uka 13 (OTUL), så måtte jeg bestille det privat. Er det tilfellet?![]()

Ser jeg svarte på en eldre melding her! For bare skylde på gravidhjernenJa det er kun i uke 12/13 som vi får gjennom det offentlige. Jeg prøver å holde meg til uke 12/13 selv, men kjenner at det føles veldig lenge til![]()
haha!
Masse lykke til!!2 timer![]()

Skikkelig stas med TUL før jul da. Har bestilt privat til 15. des selvFikk ikke legetime før 7/12 - så tviler på at jeg får OTUL før jul. Så da bestilte jeg privat ul 19/12![]()
«Bare» 33 dager igjen!

Ja, det blir så koseligSkikkelig stas med TUL før jul da. Har bestilt privat til 15. des selv![]()
perfekt rett før jul! Og syns det er ekstra stas at huleboern begynner å se mer og mer ut som et mini-menneske daJaa, gleder meg så ekstremt til neste ULJa, det blir så koseligperfekt rett før jul! Og syns det er ekstra stas at huleboern begynner å se mer og mer ut som et mini-menneske da
![]()
Verdens fineste julegave!Sååå gøy. Gratulerer så mye med