Nedtelling til tidlig ultralyd

12 dager

Det er SÅ lenge til hehe :smiley-bounce012
Ja!! Men i dag er det "bare" to uker til! :Heartred Hvor langt er du på vei når du skal ha tul? Jeg er 7+3 den dagen, er på jobbreise før så kan sannsynligvis ikke gå tidligere selv om jeg gjerne ville!

Ja!! Men i dag er det "bare" to uker til! :Heartred Hvor langt er du på vei når du skal ha tul? Jeg er 7+3 den dagen, er på jobbreise før så kan sannsynligvis ikke gå tidligere selv om jeg gjerne ville!
Yes 14 dager. Jeg er 8+3 den dagen :love017

Jeg var hos legen i dag og fortalte om graviditeten. Hun sa at hvis jeg ønsker en tidligere UL enn uka 13 (OTUL), så måtte jeg bestille det privat. Er det tilfellet? :think005
Ja det er kun i uke 12/13 som vi får gjennom det offentlige. Jeg prøver å holde meg til uke 12/13 selv, men kjenner at det føles veldig lenge til:smiley-ashamed004

Fikk ikke legetime før 7/12 - så tviler på at jeg får OTUL før jul. Så da bestilte jeg privat ul 19/12 :nailbiting: :happy093«Bare» 33 dager igjen!

Fikk ikke legetime før 7/12 - så tviler på at jeg får OTUL før jul. Så da bestilte jeg privat ul 19/12 :nailbiting: :happy093«Bare» 33 dager igjen!
Skikkelig stas med TUL før jul da. Har bestilt privat til 15. des selv :love017

Ja, det blir så koselig :Heartred perfekt rett før jul! Og syns det er ekstra stas at huleboern begynner å se mer og mer ut som et mini-menneske da:)
Jaa, gleder meg så ekstremt til neste UL :love017 Verdens fineste julegave!

Back
Topp