12 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!! Men i dag er det "bare" to uker til! Hvor langt er du på vei når du skal ha tul? Jeg er 7+3 den dagen, er på jobbreise før så kan sannsynligvis ikke gå tidligere selv om jeg gjerne ville!Det er SÅ lenge til hehe
Så fantastisk Gratulerer så mye!Er så lettet Etter BO i august var det så kjekt å endelig kunne se en liten bebis på skjermen Alt så tipp topp ut. Er 7+0 i dag, men ble estimert til å være 7+4 eller 7+5
Vis vedlegget 419591
Yes 14 dager. Jeg er 8+3 den dagenJa!! Men i dag er det "bare" to uker til! Hvor langt er du på vei når du skal ha tul? Jeg er 7+3 den dagen, er på jobbreise før så kan sannsynligvis ikke gå tidligere selv om jeg gjerne ville!
Ja det er kun i uke 12/13 som vi får gjennom det offentlige. Jeg prøver å holde meg til uke 12/13 selv, men kjenner at det føles veldig lenge tilJeg var hos legen i dag og fortalte om graviditeten. Hun sa at hvis jeg ønsker en tidligere UL enn uka 13 (OTUL), så måtte jeg bestille det privat. Er det tilfellet?
Ser jeg svarte på en eldre melding her! For bare skylde på gravidhjernen haha!Ja det er kun i uke 12/13 som vi får gjennom det offentlige. Jeg prøver å holde meg til uke 12/13 selv, men kjenner at det føles veldig lenge til
2 timer
Masse lykke til!!2 timer
Skikkelig stas med TUL før jul da. Har bestilt privat til 15. des selvFikk ikke legetime før 7/12 - så tviler på at jeg får OTUL før jul. Så da bestilte jeg privat ul 19/12 «Bare» 33 dager igjen!
Ja, det blir så koselig perfekt rett før jul! Og syns det er ekstra stas at huleboern begynner å se mer og mer ut som et mini-menneske daSkikkelig stas med TUL før jul da. Har bestilt privat til 15. des selv
Jaa, gleder meg så ekstremt til neste UL Verdens fineste julegave!Ja, det blir så koselig perfekt rett før jul! Og syns det er ekstra stas at huleboern begynner å se mer og mer ut som et mini-menneske da
Sååå gøy. Gratulerer så mye medVis vedlegget 419679
Det ble en fantastisk time! No kan eg endelig slappe av