Åå nydelig! GratulererVis vedlegget 419576
Ett stk bankende hjerte!
Plommesekk hadde normal størrelse, noe som er et godt tegn ifht at jeg er innkalt til diagnostikk siden jeg er 42 år ved termin.
Fikk bekreftet at jeg er 6+1 i dag.
Jippi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå nydelig! GratulererVis vedlegget 419576
Ett stk bankende hjerte!
Plommesekk hadde normal størrelse, noe som er et godt tegn ifht at jeg er innkalt til diagnostikk siden jeg er 42 år ved termin.
Jippi
Da skal vi ha samme dagen! Spennende!Bestilte TUL nå, 30. november! 15 dager til
Ett stk bankende hjerte!
Jippi
Sååå utrolig gøy. Gratulerer så myeVis vedlegget 419576
Ett stk bankende hjerte!
Jippi
Det er SÅ lenge til heheDa skal vi ha samme dagen! Spennende!
Tusen takk!Sååå utrolig gøy. Gratulerer så mye
Tusen hjertelig!Åååå så nydelig!! Gratulerer, glad på dine vegne
Tusen takkÅå nydelig! Gratulerer
Fantastisk!!Er så lettet Etter BO i august var det så kjekt å endelig kunne se en liten bebis på skjermen Alt så tipp topp ut. Er 7+0 i dag, men ble estimert til å være 7+4 eller 7+5
Vis vedlegget 419591
åå stasEr så lettet Etter BO i august var det så kjekt å endelig kunne se en liten bebis på skjermen Alt så tipp topp ut. Er 7+0 i dag, men ble estimert til å være 7+4 eller 7+5
Vis vedlegget 419591
Sååå fantastisk. Gratulerer så myeEr så lettet Etter BO i august var det så kjekt å endelig kunne se en liten bebis på skjermen Alt så tipp topp ut. Er 7+0 i dag, men ble estimert til å være 7+4 eller 7+5
Vis vedlegget 419591
Åå stas, gratulerer så myeEr så lettet Etter BO i august var det så kjekt å endelig kunne se en liten bebis på skjermen Alt så tipp topp ut. Er 7+0 i dag, men ble estimert til å være 7+4 eller 7+5
Vis vedlegget 419591
Å så herlig, gratulererEr så lettet Etter BO i august var det så kjekt å endelig kunne se en liten bebis på skjermen Alt så tipp topp ut. Er 7+0 i dag, men ble estimert til å være 7+4 eller 7+5
Vis vedlegget 419591
Det var nydelig å høre, gratulerer med den lilleEr så lettet Etter BO i august var det så kjekt å endelig kunne se en liten bebis på skjermen Alt så tipp topp ut. Er 7+0 i dag, men ble estimert til å være 7+4 eller 7+5
Vis vedlegget 419591