Wææ! GratulererAltså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirer Er helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wææ! GratulererAltså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirer Er helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
GratulererAltså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirer Er helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
Åå er det sant! Så stas, gratulerer!Altså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirer Er helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
Wow så fantastisk! GratulererAltså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirer Er helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
Masse lykke til!4 timer igjen!
Masse lykke til i dag4 timer igjen!