Nedtelling til tidlig ultralyd

Altså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirer :Heartred Er helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
Wææ! Gratulerer :Heartred :happy093

Altså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirer :Heartred Er helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
Gratulerer :love017

Åå er det sant! Så stas, gratulerer! :Heartpink :happy093

Wow så fantastisk! Gratulerer :Heartred :Heartred

Bestilte en UL i morgen, da er jeg 6+1, orker ikke vente til TUL 29/12. Spent på om det er et bankende hjerte

Venter på svar på henvisning, men regner med jeg får TUL rundt uke 6-7 pga historikk med kompliserte svangerskap. Teller ned uansett, 4+4 idag :) sterke tester så har troa :Heartred

fikk satt dato til TUL i dag 28. November, så da blir det 13 dager til

E40F6457-00F9-4252-95A6-D821B3004C28.jpeg
Ett stk bankende hjerte!

Plommesekk hadde normal størrelse, noe som er et godt tegn ifht at jeg er innkalt til diagnostikk siden jeg er 42 år ved termin.

Fikk bekreftet at jeg er 6+1 i dag.

Jippi:)

Back
Topp