Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det idag?I morgen får vi se ber om et hjerte som slår og en liten spire som er i samsvar med ukene ..
Har gått så fint 7+1 (akkurat på dagen riktig) og et hjerte som slårHvordan gikk det idag?
Så stas!Har gått så fint 7+1 (akkurat på dagen riktig) og et hjerte som slår
åå herligHar gått så fint 7+1 (akkurat på dagen riktig) og et hjerte som slår
Awww så nydeligHar gått så fint 7+1 (akkurat på dagen riktig) og et hjerte som slår
Ååå blir rørt, så nydelig! Gratulerer med lille, friske spirenHar gått så fint 7+1 (akkurat på dagen riktig) og et hjerte som slår
Wow gratulerer, dobbel lykke! Så utrolig spennendeAltså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirer Er helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
Waaooo sååå gøy da. Gratulerer så mye.Altså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirer Er helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
Wow så moro! Gratulerer med dobbel gledeAltså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirer Er helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
Oh, litt av et sjokk det må ha vært Men gratulerer så myeAltså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirer Er helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha