Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det idag?I morgen får vi seber om et hjerte som slår og en liten spire som er i samsvar med ukene ..
![]()
Har gått så fintHvordan gikk det idag?![]()

Har gått så fint7+1 (akkurat på dagen riktig) og et hjerte som slår
![]()
Så stas!åå herligHar gått så fint7+1 (akkurat på dagen riktig) og et hjerte som slår
![]()

Awww så nydeligHar gått så fint7+1 (akkurat på dagen riktig) og et hjerte som slår
![]()

Ååå blir rørt, så nydelig! Gratulerer med lille, friske spirenHar gått så fint7+1 (akkurat på dagen riktig) og et hjerte som slår
![]()

Wow gratulerer, dobbel lykke! Så utrolig spennendeAltså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirerEr helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
Waaooo sååå gøy da. Gratulerer så mye.Altså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirerEr helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha

Wow så moro! Gratulerer med dobbel gledeAltså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirerEr helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha

Oh, litt av et sjokk det må ha værtAltså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirerEr helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
Men gratulerer så mye