25 dager til privat tidlig ultralyd ( da er jeg 9+1)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSååå gøy. Gratulerer så mye med
Dette kommer til å gå kjempefint Tenk at du skal få se den lille om korte 3,5 timer!3,5 timer ææ er så nervøs
Åå, en hel uke frem er ikke verst - så deilig når det er den veien gratulerer så masse, så nydelig liten spire har tenkt sååå masse på deg i dag, så var godt å høre det gikk så fintÅå det gikk så fint på ultralyd. Lille spiren var estimert til 7+6 faktisk så litt lengre enn jeg har trodd. Så betryggende se hjertet banke etter å ha blitt skremt med blødningVis vedlegget 419808
Åå tusen takk søte deg ja ble litt sjokket over å være en hel uke lengre, men da er det nærmere 12 ukerÅå, en hel uke frem er ikke verst - så deilig når det er den veien gratulerer så masse, så nydelig liten spire har tenkt sååå masse på deg i dag, så var godt å høre det gikk så fint
Det er sant, da er du 12 uker i god tid før jul Da var ikke jm så off likevel, termin for deg blir vel 2. juli ish nåÅå tusen takk søte deg ja ble litt sjokket over å være en hel uke lengre, men da er det nærmere 12 uker
Jaa helt utrolig, var så sikker på alt fordi jeg tracet eggløsning Ikke lenge til din tur! Er så spent for deg ogsåDet er sant, da er du 12 uker i god tid før jul Da var ikke jm så off likevel, termin for deg blir vel 2. juli ish nå