Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som meg! Jeg syns tiden gååår sååå sent9! Nede på kun 1 siffer! Nå bør det gå raskere
Jeg er heldig, får besøk av mamma på Onsdag også er tul dagen etter at hun reiser, så kommer til å ha nok å gjøre denne ukaSamme som meg! Jeg syns tiden gååår sååå sent
Blir i morgen ettersom man har vært urolig i helgen. Vært litt brun rød utflod i helga
TakkLykke til, jeg krysser fingrene
I dag skjer det!!
Ååh så deilig. Jeg er sykmeldt så tiden hos meg går så utrolig sakteJeg er heldig, får besøk av mamma på Onsdag også er tul dagen etter at hun reiser, så kommer til å ha nok å gjøre denne uka
Åååh nei så vondt å høre!den vonde magefølelsen har vært korrekt.. to tomme fostersekkker på ultralyd i dag…
Å nei! Så utrolig kjipt!den vonde magefølelsen har vært korrekt.. to tomme fostersekkker på ultralyd i dag…
Tom for ord… ingenting jeg sier kan lette det for deg, så det føles så meningsløst. Er så lei meg på dine vegne Sender deg verdens varmeste klemden vonde magefølelsen har vært korrekt.. to tomme fostersekkker på ultralyd i dag…
den vonde magefølelsen har vært korrekt.. to tomme fostersekkker på ultralyd i dag…