Å nei, det var skikkelig trist å høreden vonde magefølelsen har vært korrekt.. to tomme fostersekkker på ultralyd i dag…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei, det var skikkelig trist å høreden vonde magefølelsen har vært korrekt.. to tomme fostersekkker på ultralyd i dag…
Så ufattelig trist Ord hjelper ikke i sånn situasjoner håper du har god støtte og trygge folk rundt deg!den vonde magefølelsen har vært korrekt.. to tomme fostersekkker på ultralyd i dag…
Ånei... så trist stor klemden vonde magefølelsen har vært korrekt.. to tomme fostersekkker på ultralyd i dag…
Vært å sett på lille spiren i dag igjen helt perfekt liten skatt som har fått armer og bein Ble målt til 8+0, akkurat som jeg trodde jeg var
Sååå nydelig!Vært å sett på lille spiren i dag igjen helt perfekt liten skatt som har fått armer og bein Ble målt til 8+0, akkurat som jeg trodde jeg var
Å nei, grusomt. God klemden vonde magefølelsen har vært korrekt.. to tomme fostersekkker på ultralyd i dag…
Nei uff, så grusomt Stor trøsteklem!!den vonde magefølelsen har vært korrekt.. to tomme fostersekkker på ultralyd i dag…
Så stas!Fikk se den lille i magen i dag. Hjertet banket og ting så bra ut