Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok i dag og ble målt til 5+6. Fikk se et bankende hjerteFikk telefon og time om bare 2 dagerhjelpes så spennende! da er jeg 5+6, håper håper de ser hjerte og at alt er i ordennoen som har erfaring så tidlig? Vet nøyaktig eggløsningsdag så er ikke kortere påvei. Forrige svangerskap så vi alt vi skulle 6+1
Så utrolig koselig, gratulerer stemmer det med dine beregninger om hvor langt du er kommet? Håper jeg også får gode nyheterJeg tok i dag og ble målt til 5+6. Fikk se et bankende hjerte
Skjønner at du er redd, men vil minne om at forumet her ikke er representativt hva gjelder SA/MA, da de fleste som opplever det, både en og flere ganger, trekker mot forum, mens mange av de som er så heldige å aldri oppleve det aldri bruker forum - så er nok en skjevfordeling i forumet her, og de triste historiene brenner seg veldig fast i hodet.Skal til privat TUL 1. desember. Gruer meg veldig, for har lest altfor mye i forumet her om MA, så er så redd for det. Synes det er så vanskelig å se for meg at det faktisk går bra (katastrofetenker). Prøver å ikke tenke for mye på det og håper på det beste 10 dager til, så får jeg forhåpentligvis roet nervene
Så er det nok litt at man gjerne deler det for å vise at det ikke er tabu å snakke om, og gjerne for å opplyse. Da jeg opplevde MA for noen år siden følte jeg at fikk så lite informasjon, fikk null oppfølging i ettertid og hadde et stort behov for å snakke om det jeg gikk og skulle gå gjennom. For meg betydde det alt når flere åpnet seg om sitt. Så for min del ville jeg aldri delt for å skremme, men mer for å opplyse og å vise at jeg er her for deg om du trenger detSkal til privat TUL 1. desember. Gruer meg veldig, for har lest altfor mye i forumet her om MA, så er så redd for det. Synes det er så vanskelig å se for meg at det faktisk går bra (katastrofetenker). Prøver å ikke tenke for mye på det og håper på det beste 10 dager til, så får jeg forhåpentligvis roet nervene
I følge mens skulle jeg vært 7+1, men fikk min første svakt positive test 5 dager etter at jeg skulle hatt mens - så tror jeg hadde veldig sein eggløsning. Så 5+6 stemte bra med det jeg trodde selvSå utrolig koselig, gratulerer stemmer det med dine beregninger om hvor langt du er kommet? Håper jeg også får gode nyheter
Vil bare si at jeg tror du har et veldig godt poeng her!Skjønner at du er redd, men vil minne om at forumet her ikke er representativt hva gjelder SA/MA, da de fleste som opplever det, både en og flere ganger, trekker mot forum, mens mange av de som er så heldige å aldri oppleve det aldri bruker forum - så er nok en skjevfordeling i forumet her, og de triste historiene brenner seg veldig fast i hodet.
Sannsynligheten er stor for alt er fint
Så er det nok litt at man gjerne deler det for å vise at det ikke er tabu å snakke om, og gjerne for å opplyse. Da jeg opplevde MA for noen år siden følte jeg at fikk så lite informasjon, fikk null oppfølging i ettertid og hadde et stort behov for å snakke om det jeg gikk og skulle gå gjennom. For meg betydde det alt når flere åpnet seg om sitt. Så for min del ville jeg aldri delt for å skremme, men mer for å opplyse og å vise at jeg er her for deg om du trenger det
Vil bare si at jeg tror du har et veldig godt poeng her!
Blir litt som å skulle Google et ferie sted, de som har opplevd skrekkhistorier vil selvsagt gå inn og legge en anmeldelse. Mens den store majoritet har hatt en fin ferie.
For jeg også har lest alt for mye om MA her på forumet, og er dessverre de historiene som har satt seg i hodet. Alle de gode historiene forsvinner litt Tror det er en forsvarsmekanisme for å forberede seg på verst tenkelige.
Takk for fine og støttende ord, det hjalp veldig Dere er fineSkjønner at du er redd, men vil minne om at forumet her ikke er representativt hva gjelder SA/MA, da de fleste som opplever det, både en og flere ganger, trekker mot forum, mens mange av de som er så heldige å aldri oppleve det aldri bruker forum - så er nok en skjevfordeling i forumet her, og de triste historiene brenner seg veldig fast i hodet.
Sannsynligheten er stor for at alt er fint