Hvilken by bor du i?Noen som har erfaringer med ultralyd hos Dr.dropin?
Har ikke erfaring selv, men tror de skal være flinke! Spørs som alltid hvem du møter der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken by bor du i?Noen som har erfaringer med ultralyd hos Dr.dropin?
Samme her Men fikk en innkalling i februar, da er jeg vel nærmere 18 uker. Kan det være at de har hoppet over TOUL?Enda ikke fått innkalling.. legen sendte henvisning for 1 uke siden
Ville ringt og hørt! Du skal få TOUL uke 11-13 og UL igjen uke 18.Samme her Men fikk en innkalling i februar, da er jeg vel nærmere 18 uker. Kan det være at de har hoppet over TOUL?
Hilsen utålmodig
Bor på landet, så nærmeste er å reise til Oslo Bestilt time der neste uke, men er så vanskelig å vite hvor det er best å bestille privat…Hvilken by bor du i?
Har ikke erfaring selv, men tror de skal være flinke! Spørs som alltid hvem du møter der
Jeg drar til Oslo jordmor- og ultralydklinikk, og anbefaler de sterkt! Veldig flinke jordmødreBor på landet, så nærmeste er å reise til Oslo Bestilt time der neste uke, men er så vanskelig å vite hvor det er best å bestille privat…
Så spennende! Masse lykke til4 timer veldig tidlig, 5+6 men får i allefall sett plassering, antall og om hjertet slår.
Da ville jeg ringt inn som andre har kommentert du skal inn før 18 ukerSamme her Men fikk en innkalling i februar, da er jeg vel nærmere 18 uker. Kan det være at de har hoppet over TOUL?
Hilsen utålmodig
Åå masse lykke til4 timer veldig tidlig, 5+6 men får i allefall sett plassering, antall og om hjertet slår.
4 timer veldig tidlig, 5+6 men får i allefall sett plassering, antall og om hjertet slår.