Tar du blodprøver hos jordmor da siden du ikke har fastlege eller hvordan funker det hehe er litt forvirret.Jeg var hos jordmor i dag (5+2) og fylte ut helsekort, bestilte blodprøver og OTUL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar du blodprøver hos jordmor da siden du ikke har fastlege eller hvordan funker det hehe er litt forvirret.Jeg var hos jordmor i dag (5+2) og fylte ut helsekort, bestilte blodprøver og OTUL
Nei, fikk rekvisisjon på blodprøver med meg så er det bare å få dratt på sykehuset for å få tatt de der har lab der som man bare møter opp med rekvisisjonen på, trenger ikke time forklarte jmTar du blodprøver hos jordmor da siden du ikke har fastlege eller hvordan funker det hehe er litt forvirret.
Åå okei takk for svar blir vel det samme for meg da. Skal til jordmor torsdag, spent!Nei, fikk rekvisisjon på blodprøver med meg så er det bare å få dratt på sykehuset for å få tatt de der har lab der som man bare møter opp med rekvisisjonen på, trenger ikke time forklarte jm
Er veldig forvirret selv - var godt å få snakket med jordmor og få forklart gangen videre