Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer ja. Jeg synes det er greit å ta en time privat før det for å vite at alt er på rett vei.Jeg var hos legen i dag og fortalte om graviditeten. Hun sa at hvis jeg ønsker en tidligere UL enn uka 13 (OTUL), så måtte jeg bestille det privat. Er det tilfellet?
Føler med deg! Jeg hadde det samme i sommer. Ble oppdaget på UL i uke 8, men tok 2 uker før kroppen ordnet opp selv. Har forstått det sånn at det er liten sannsynlighet for at det skal skje igjen. Er sååå spent på TUL nå om 10 dager. Da er jeg 7+0. Krysser fingrene for oss beggeJeg hadde en BO i sommer som ble oppdaget i uke 12, og da sa gynekologen at jeg kunne bestille time tre uker etter positiv test for å sjekke at det ikke er det samme igjen. Så det blir vel rundt 7+noe, veldig spennende!
Krysser fingrene det rare med det var at jeg hadde akkurat de samme symptomene som vanlig bare at plutselig var det ikke baby der likevelFøler med deg! Jeg hadde det samme i sommer. Ble oppdaget på UL i uke 8, men tok 2 uker før kroppen ordnet opp selv. Har forstått det sånn at det er liten sannsynlighet for at det skal skje igjen. Er sååå spent på TUL nå om 10 dager. Da er jeg 7+0. Krysser fingrene for oss begge
Jeg er førstegangsgravid, men hadde alle symptomer helt frem til UL. Har også alle symptomer nå, men det føles litt annerledes ut enn da jeg var i gravid i sommer. Håper det er et godt tegnKrysser fingrene det rare med det var at jeg hadde akkurat de samme symptomene som vanlig bare at plutselig var det ikke baby der likevel
Nå må bare uken fyke forbi for oss begge! Har du før eller etter lunsj?4 dager
Jaa, nå begynner jeg å bli så spent jeg skal dit kl 14, enn du?Nå må bare uken fyke forbi for oss begge! Har du før eller etter lunsj?
10:30! Blir så spennendeJaa, nå begynner jeg å bli så spent jeg skal dit kl 14, enn du?
Jeg var hos jordmor i dag (5+2) og fylte ut helsekort, bestilte blodprøver og OTULDere som har fått time til OTUL, har dere vært på første svangerskapsoppfølging hos lege/jordmor allerede, eller tok dere bare kontakt med en av dem som bestilte for dere? OTUL fantes ikke sist jeg var gravid, så har liksom ingen erfaring med det. Tenkte jeg snart skulle ta kontakt med jordmortjenesten for å bestille første time, men lurer på om det da er sånn at jeg burde kontakte de allerede nå for å faktisk få ultralyd innen rimelig tid. Sist fikk jeg OUL veldig seint, ble utsatt to ganger pga sykdom på sykehuset og til slutt måtte jeg til et annet sykehus.