Jeg har bestilt tidlig privat ultralyd 7+2Herregud, deres datoer er så nærme Jeg er bare misunnelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bestilt tidlig privat ultralyd 7+2Herregud, deres datoer er så nærme Jeg er bare misunnelig
Ja, og jeg i uke 10, rett og slett fordi jeg syns ordinær i uke 14 er så seintJeg har bestilt tidlig privat ultralyd 7+2
Enig! Aaaalt for lenge å vente, takk gud for privatJa, og jeg i uke 10, rett og slett fordi jeg syns ordinær i uke 14 er så seint
Jeg faller inn i høy risiko (yay) så jeg får tidlig (12 uker) men siden forrige graviditet vil jeg ha tidligere.Enig! Aaaalt for lenge å vente, takk gud for privat
Bestilt privat for å få det fortHvorfor for dere så raskt ultralyd. Jeg hadde problemer i juni/juli. Prøvde å få legekontakt. Ble utsatt flere ganger på grunn av legens sykdom …ferie…etc…. Da hadde jeg endelig time hos legen i august og skulle få tilvisning til ultralyd. Fikk ikke ultralyd
Åå ja!! Er så spentÅå, @Tussatutt og @Freia1997 dere skal jo samme dag!! Det blir så spennende å få oppdatering
Jeg tenkte og 1. desember, men har ikke bestilt endaBestilte først time til ul 11/12.
Men samboer har fri 1 desember for vi overtar hus da, så derfor ble det den dagen!
Da må virkelig alt være fint på tul!
Såååå 4 uker til, 28 dager