Nedtelling til tidlig ultralyd

Jeg var hos legen i dag og fortalte om graviditeten. Hun sa at hvis jeg ønsker en tidligere UL enn uka 13 (OTUL), så måtte jeg bestille det privat. Er det tilfellet? :think005
Mulig! Den offentlige tidlig ultralyd er mellom 11 og 13, så kanskje det er ikke er ledig før du er i uke 13? Jeg har ikke fått time enda, men blir sikkert slutten av desember/tidlig januar. Tar privat 15 des for å kunne fortelle familien i julen, selv om jeg «bare» er 11+4 da :Heartred

Mulig! Den offentlige tidlig ultralyd er mellom 11 og 13, så kanskje det er ikke er ledig før du er i uke 13? Jeg har ikke fått time enda, men blir sikkert slutten av desember/tidlig januar. Tar privat 15 des for å kunne fortelle familien i julen, selv om jeg «bare» er 11+4 da :Heartred
Herlig :love017 Jeg tenker jo at så lenge jeg er frisk og fin, så trenger jeg jo ikke UL noe tidligere :smiley-ashamed004

Har bestilt tidlig ultralyd 20. november ca 7 + 3 da om alt går som det skal! 21 laaaange dager til :hilarious: :dead:

Jeg fikk time til ordinær tidlig ultralyd 10. januar. Da er jeg 14 uker på vei... Spørs om jeg ikke bestiller en privat time også, gitt :smiley-ashamed004

Jeg fikk time til ordinær tidlig ultralyd 10. januar. Da er jeg 14 uker på vei... Spørs om jeg ikke bestiller en privat time også, gitt :smiley-ashamed004
Jeg tenker privat før jul (er 12 uker 23. desember) slik at vi kan fortelle mine nærmeste før jul og hans nærmeste i jula (vi feirer med hans i år) :love7

Åå!! Har så lyst å få sett spira før jul, men det blir nok vanskelig for vi er i uke 12 til julaften! Privat koster litt, vet ikke om vi kan prioritere det nå. Skal bestille jordmortime i morgen.

Åå!! Har så lyst å få sett spira før jul, men det blir nok vanskelig for vi er i uke 12 til julaften! Privat koster litt, vet ikke om vi kan prioritere det nå. Skal bestille jordmortime i morgen.
Ca en tusenlapp kosta det der jeg skal på privat ul, så ikke så dyrt faktisk!

Back
Topp