Krysser fingre og tær, og alt som krysses kan!!Ja, nå er jeg så spent! Gruer meg mest i dag forrige gang var det ikke liv, så er fryyyktelig nervøs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre og tær, og alt som krysses kan!!Ja, nå er jeg så spent! Gruer meg mest i dag forrige gang var det ikke liv, så er fryyyktelig nervøs
Såå stas stemte ganske greit med beregning på hvor langt du er på vei også?Da er vi ferdig på TUL, og det var den fineste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv!
Lille reka ble målt til 5.81mm, og vi fikk se og høre hjerteslag. Alt så helt perfekt ut Dette blir verdens beste helg!
Jaa. Ble satt tilbake 1 dag, men det er veldig vanskelig å stadfeste siden det går på under millimeteren Viktigste er at spiren har utviklet seg helt nydelig!Såå stas stemte ganske greit med beregning på hvor langt du er på vei også?
Ååå hormonelle meg griner!Da er vi ferdig på TUL, og det var den fineste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv!
Lille reka ble målt til 5.81mm, og vi fikk se og høre hjerteslag. Alt så helt perfekt ut Dette blir verdens beste helg!
FANTASTISKDa er vi ferdig på TUL, og det var den fineste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv!
4 dager til idag. Er så utrolig spent, klarer ikke vente! Men kjenner jo at jeg blir litt nervøs også
Gleder meg til oppdatering fra dere4 dager
Ååå så godt å høre, lille reka Grattis!Lille, fine reka som har det tipp topp i magen fine hjerteslag ble estimert til 6+2
Åå så herligLille, fine reka som har det tipp topp i magen fine hjerteslag ble estimert til 6+2
Jeg tenkte jeg kunne være 6+3 etter eggløsningstestene, og 6+4 etter mens. Så sånn sett stemmer det veldig bra
Går fort!! Gleder meg på dine vegne20 dager igjen til vår! Føles som en evighet
Jeg fikk innkalling til time dagen etter jeg var hos jmDere som har fått innkalling til OTUL.. hvor lang tid tok det fra jordmor/lege henviste til dere fikk time? Skjønner at det varierer, men var hos jm i dag og er sylt spent på om timen blir før, i ellet etter jula!
Det gikk ganske fort, altså. Dagen etter eller to dager etterDere som har fått innkalling til OTUL.. hvor lang tid tok det fra jordmor/lege henviste til dere fikk time? Skjønner at det varierer, men var hos jm i dag og er sykt spent på om timen blir før, i eller etter jula!