Lillemy1990
Flørter med forumet
Ååå Ja!Fantastisk var så gøy å se de små skjønne bevegelsene idag. Helt utrolig at det faktisk er liv i magen uten at man «kjenner» det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå Ja!Fantastisk var så gøy å se de små skjønne bevegelsene idag. Helt utrolig at det faktisk er liv i magen uten at man «kjenner» det
Jeg synes det! Var der 6+4 Gjorde mye for psyken og tryggheten å se at det var et lite embryo der med bankende hjerte og at den var riktig plassert inni livmoren (utelukker exu), og selvsagt antall Betalte 1200Jeg er kjempeusikker på om jeg skal "ta meg råd til" privat TUL før jeg får tilbud fra det offentlige. Jeg syns det er så dyrt her jeg bor. Er 8+1. Føler dere at det er verdt det?
Enig her. Sist jeg var gravid tok jeg meg ikke råd til det og angrer noe enormt.Jeg synes det! Var der 6+4 Gjorde mye for psyken og tryggheten å se at det var et lite embryo der med bankende hjerte og at den var riktig plassert inni livmoren (utelukker exu), og selvsagt antall Betalte 1200
Her jeg bor koster det 1500kr for en vanlig UL. Så jeg hadde egentlig kun bestemt meg for å følge det offentlige. Men når jeg ikke fikk OTUL før jul, så ønsker vi en privat for å se om alt var fint før vi vil dele nyheten med barna og resten av familien på julaften. Så jeg bestilte en privat kun for det.Jeg er kjempeusikker på om jeg skal "ta meg råd til" privat TUL før jeg får tilbud fra det offentlige. Jeg syns det er så dyrt her jeg bor. Er 8+1. Føler dere at det er verdt det?
Fikk svar på meldinga jeg sendte de nå, måtte bestille time Så teit at legene må bruke tid å ressurser på noe de bare kunne ordnet med noen tastetrykkJeg spurte hun i skranken om legen bare kunne gjøre det, men nei jeg måtte inn på time så legen sendte da jeg satt hos ham. Har enda ikke fått time, men ser henvisningen er vurdert og at time vil bli tildelt. Vil bare vite det nåååå
Helt enig! En time er jo 20 min, dette tar 2 minFikk svar på meldinga jeg sendte de nå, måtte bestille time Så teit at legene må bruke tid å ressurser på noe de bare kunne ordnet med noen tastetrykk
Så lenge baby ikke vises, så er baby godt beskyttet av mage muskler. Har selv vært redd for støt mot magen, så spurte lege direkte.Ca 12 timer! Er så nervøs. Sikkert bare overtenking og tilfeldig men etter datra mi traff meg i magen med kneet og jeg fikk satans til støt av genseren min i dag så har kvalmen vært borte. Så jeg er kjemperedd for i morgen for om det ikke er liv. Ahhh
Jeg fikk ordnet det samtidig som vakksinene så det fingerte bra.Helt enig! En time er jo 20 min, dette tar 2 min