Nedtelling til tidlig ultralyd

Jeg er kjempeusikker på om jeg skal "ta meg råd til" privat TUL før jeg får tilbud fra det offentlige. Jeg syns det er så dyrt her jeg bor. Er 8+1. Føler dere at det er verdt det?
Jeg synes det! Var der 6+4 :Heartred Gjorde mye for psyken og tryggheten å se at det var et lite embryo der med bankende hjerte og at den var riktig plassert inni livmoren (utelukker exu), og selvsagt antall:Heartred Betalte 1200

Jeg er kjempeusikker på om jeg skal "ta meg råd til" privat TUL før jeg får tilbud fra det offentlige. Jeg syns det er så dyrt her jeg bor. Er 8+1. Føler dere at det er verdt det?
Her jeg bor koster det 1500kr for en vanlig UL. Så jeg hadde egentlig kun bestemt meg for å følge det offentlige. Men når jeg ikke fikk OTUL før jul, så ønsker vi en privat for å se om alt var fint før vi vil dele nyheten med barna og resten av familien på julaften. Så jeg bestilte en privat kun for det. :smiley-angelic001

Kjenner at ventetiden til tidlig ultralyd er vanskelig. Er så uvirkelig at det er en baby inni her og er så redd for at noe har skjedd etter å ha hørt mye skrekkhistorier. Skulle gjerne hatt ultralyd hver uke nå i starten haha Off.. men er «bare» 20 dager til TUL og håper alt er bra!

Takk for alle svar. Prisen her ligger også mellom 1200-2000, så det er vel normalt. Jeg får nok henvisning i morgen på første svangerskapskontroll. Jeg er enig i at det hadde vært fint å vite noe før jul, så kanskje jeg gir meg selv en tidlig julegave hvis ikke jeg kommer inn til offentlig UL før jul

Jeg spurte hun i skranken om legen bare kunne gjøre det, men nei jeg måtte inn på time :bag: så legen sendte da jeg satt hos ham. Har enda ikke fått time, men ser henvisningen er vurdert og at time vil bli tildelt. Vil bare vite det nåååå:hilarious:
Fikk svar på meldinga jeg sendte de nå, måtte bestille time :dead: Så teit at legene må bruke tid å ressurser på noe de bare kunne ordnet med noen tastetrykk

Ca 12 timer! Er så nervøs. Sikkert bare overtenking og tilfeldig men etter datra mi traff meg i magen med kneet og jeg fikk satans til støt av genseren min i dag så har kvalmen vært borte. Så jeg er kjemperedd for i morgen for om det ikke er liv. Ahhh
Så lenge baby ikke vises, så er baby godt beskyttet av mage muskler. Har selv vært redd for støt mot magen, så spurte lege direkte.
Jeg kunne aldri tro at et lite elektrisk støt vil gjøre noe med baby.
Skjønner at du er bekymmret, altså. Det er helt forståelig.

Back
Topp