Jeg var på ultralyd 6+4, og vi fikk se lille bamsemums og høre hjerteslag!9 dager.. men begynner å tenke jeg burde utsette den litt. Er 6+4 da, og redd vi ser så lite da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på ultralyd 6+4, og vi fikk se lille bamsemums og høre hjerteslag!9 dager.. men begynner å tenke jeg burde utsette den litt. Er 6+4 da, og redd vi ser så lite da
4 timer og 28 minutter
Jeg er såååå spent! Masse lykke til!Time klokken 16 idag, veldig spent
Kommer til å gå fint, har så trua på lille spiren din. Heia heia, og masse lykke tilCa 12 timer! Er så nervøs. Sikkert bare overtenking og tilfeldig men etter datra mi traff meg i magen med kneet og jeg fikk satans til støt av genseren min i dag så har kvalmen vært borte. Så jeg er kjemperedd for i morgen for om det ikke er liv. Ahhh
Time klokken 16 idag, veldig spent
Dette er så spennende og morro! Tenk at vi er to i gruppen alt med to spirer og har termin samme dag masse lykke til på timen kl 16Altså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirer Er helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
Tuuusen takk, jeg også!! Sender en update med en gang jeg er ferdigJeg er såååå spent! Masse lykke til!
Jaa det er jo helt fantastisk! Skulle skrive til deg den dagen jeg så du også fikk vite på det var to, men har sannelig glemt det! Godt å vite at det er flere som er i samme båt, og kunne dele litt ekstra mtp bekymringer/glede/tanker rundt fødsel osv. Skriver en update med en gang jeg er ferdigDette er så spennende og morro! Tenk at vi er to i gruppen alt med to spirer og har termin samme dag masse lykke til på timen kl 16
Jeg var på tul 6+2, og da så vi kun fosterhulen, og noe som kanskje kunne være plommesekken.. Men jeg har veldig ustabil syklus, så kan godt hende jeg hadde el noen dager senere enn jeg antatt, og at jeg dermed er kortere på vei enn hvis jeg hadde hatt stabil syklus..9 dager.. men begynner å tenke jeg burde utsette den litt. Er 6+4 da, og redd vi ser så lite da
Tusen takk! Så hjertet banke, så er veldig fornøyd med detKommer til å gå fint, har så trua på lille spiren din. Heia heia, og masse lykke til
Åå så koselig! GratulererTusen takk! Så hjertet banke, så er veldig fornøyd med det
Så godt å høre! Og ikke minst at de følger opp på sykehuset er de enegget eller toegget? <3 heldig du som fikk se de idagAlt fint med twinsa som vokser god hjerteaktivitet og masse bevegelse Tvilling 2 har litt mindre fostersekk, så det skal sjekkes opp på sykehuset etterhvert, men ikke noe som var av bekymring akkurat nå
Åå så godt å høre Vil også vite om det er eneggede eller toeggede!Alt fint med twinsa som vokser god hjerteaktivitet og masse bevegelse Tvilling 2 har litt mindre fostersekk, så det skal sjekkes opp på sykehuset etterhvert, men ikke noe som var av bekymring akkurat nå
Så godt å høre! Og ikke minst at de følger opp på sykehuset er de enegget eller toegget? <3 heldig du som fikk se de idag
Toeggede små gull Fikk vite det er DCDA (?) tvillinger, som vil si de ikke deler noen ting, heldigvis det minst risikofylte av tvillingsvangerskap!Åå så godt å høre Vil også vite om det er eneggede eller toeggede!
Åh gratulerer med toeggede Gleder meg til å følge deg og de to små videre i svangerskapet!Toeggede små gull Fikk vite det er DCDA (?) tvillinger, som vil si de ikke deler noen ting, heldigvis det minst risikofylte av tvillingsvangerskap!
Så morro! samme herToeggede små gull Fikk vite det er DCDA (?) tvillinger, som vil si de ikke deler noen ting, heldigvis det minst risikofylte av tvillingsvangerskap!
Fantastisk var så gøy å se de små skjønne bevegelsene idag. Helt utrolig at det faktisk er liv i magen uten at man «kjenner» detSå morro! samme her