Nedtelling til tidlig ultralyd

Ca 12 timer! Er så nervøs. Sikkert bare overtenking og tilfeldig men etter datra mi traff meg i magen med kneet og jeg fikk satans til støt av genseren min i dag så har kvalmen vært borte. Så jeg er kjemperedd for i morgen for om det ikke er liv. Ahhh
Kommer til å gå fint, har så trua på lille spiren din. Heia heia, og masse lykke til:love2:love2

Time klokken 16 idag, veldig spent :love017

Altså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirer :Heartred Er helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
Dette er så spennende og morro! Tenk at vi er to i gruppen alt med to spirer :Heartbigredog har termin samme dag :happy:masse lykke til på timen kl 16

Dette er så spennende og morro! Tenk at vi er to i gruppen alt med to spirer :Heartbigredog har termin samme dag :happy:masse lykke til på timen kl 16
Jaa det er jo helt fantastisk! Skulle skrive til deg den dagen jeg så du også fikk vite på det var to, men har sannelig glemt det! Godt å vite at det er flere som er i samme båt, og kunne dele litt ekstra mtp bekymringer/glede/tanker rundt fødsel osv. Skriver en update med en gang jeg er ferdig:Heartred

9 dager.. men begynner å tenke jeg burde utsette den litt. Er 6+4 da, og redd vi ser så lite da :(
Jeg var på tul 6+2, og da så vi kun fosterhulen, og noe som kanskje kunne være plommesekken.. Men jeg har veldig ustabil syklus, så kan godt hende jeg hadde el noen dager senere enn jeg antatt, og at jeg dermed er kortere på vei enn hvis jeg hadde hatt stabil syklus..

Alt fint med twinsa som vokser :Heartred god hjerteaktivitet og masse bevegelse:Heartred Tvilling 2 har litt mindre fostersekk, så det skal sjekkes opp på sykehuset etterhvert, men ikke noe som var av bekymring akkurat nå
Så godt å høre! Og ikke minst at de følger opp på sykehuset :) er de enegget eller toegget? <3 heldig du som fikk se de idag :Heartbigred

Alt fint med twinsa som vokser :Heartred god hjerteaktivitet og masse bevegelse:Heartred Tvilling 2 har litt mindre fostersekk, så det skal sjekkes opp på sykehuset etterhvert, men ikke noe som var av bekymring akkurat nå
Åå så godt å høre :Heartred Vil også vite om det er eneggede eller toeggede!

Så godt å høre! Og ikke minst at de følger opp på sykehuset :) er de enegget eller toegget? <3 heldig du som fikk se de idag :Heartbigred
Åå så godt å høre :Heartred Vil også vite om det er eneggede eller toeggede!
Toeggede små gull❤️ Fikk vite det er DCDA (?) tvillinger, som vil si de ikke deler noen ting, heldigvis det minst risikofylte av tvillingsvangerskap!

Toeggede små gull❤️ Fikk vite det er DCDA (?) tvillinger, som vil si de ikke deler noen ting, heldigvis det minst risikofylte av tvillingsvangerskap!
Åh gratulerer med toeggede :Heartred Gleder meg til å følge deg og de to små videre i svangerskapet!

Jeg er kjempeusikker på om jeg skal "ta meg råd til" privat TUL før jeg får tilbud fra det offentlige. Jeg syns det er så dyrt her jeg bor. Er 8+1. Føler dere at det er verdt det?

Back
Topp